DAGSLUITING
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-11-2013 19:30 #1396983
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen last van
ja daar hebben wij nou eens ene keer GEEN last van...
<a href="">
<a href="">
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2013 09:47 #1397017
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik reboot
Ik reboot mijn dagteller elke tankbeurt......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2013 03:21 #1398089
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic DAGSLUITING
Beste leden,
Zoals zo vaak is Timen Smit een werkelijke redder in nood! Ook ongevraagd bied hij zijn diensten aan. Zeer lovenswaardig!
Vandaag dan maar met de o zo heerlijk rijdende 740 (met ruim 578.00 km onder de wielen) naar werk gereden (en zeer van genoten!).
Ik wens iedereen een zeer genoeglijke nachtrust toe en morgen gezond weer op en een heel fijn weekeinde!! !
Zoals zo vaak is Timen Smit een werkelijke redder in nood! Ook ongevraagd bied hij zijn diensten aan. Zeer lovenswaardig!
Vandaag dan maar met de o zo heerlijk rijdende 740 (met ruim 578.00 km onder de wielen) naar werk gereden (en zeer van genoten!).
Ik wens iedereen een zeer genoeglijke nachtrust toe en morgen gezond weer op en een heel fijn weekeinde!! !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2013 20:40 #1398116
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Drom!
En daarom moet je lid worden en blijven van deze club!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2013 01:01 #1398136
door V700 register
Beste leden,
Jeroen heeft helemaal gelijk met het lid worden en BLIJVEN! Een Tesla heeft dan toch weer wel als voordeel dat het ietsje meer dan 18 seconden duurt om te rebooten, maar wat als er ook soldeerverbindingen niet echt goed zijn? Dan zoek je je rot! Dan liever onze trouwe vierwielers!
Ik wens iedereen een zeer gezonde nachtrust toe. En dan natuurlijk morgen (straks) gezond weer op!
Jeroen heeft helemaal gelijk met het lid worden en BLIJVEN! Een Tesla heeft dan toch weer wel als voordeel dat het ietsje meer dan 18 seconden duurt om te rebooten, maar wat als er ook soldeerverbindingen niet echt goed zijn? Dan zoek je je rot! Dan liever onze trouwe vierwielers!
Ik wens iedereen een zeer gezonde nachtrust toe. En dan natuurlijk morgen (straks) gezond weer op!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2013 02:14 #1398603
door V700 register
Beste leden,
Snelheidsmeter...... Eindelijk, met drie leveranciers, zijn de condensatoren binnen en straks, na een verkwikkend dutje, ga ik alle condensatoren vervangen. Ja, ook die er al nieuw in zitten. Ik wil geen toestanden meer. Hopelijk lukt het dan en anders.... TIMEN!! !
Snelheidsmeter...... Eindelijk, met drie leveranciers, zijn de condensatoren binnen en straks, na een verkwikkend dutje, ga ik alle condensatoren vervangen. Ja, ook die er al nieuw in zitten. Ik wil geen toestanden meer. Hopelijk lukt het dan en anders.... TIMEN!! !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-12-2013 02:59 #1398966
door V700 register
Beste leden,
Voor problemen en/of onderdelen kan je altijd bij Timen terecht (athans, ik wel!! !). Weer helemaal blij met de kilometerteller/snelheidsmeter! Werkt perfect!
Voor problemen en/of onderdelen kan je altijd bij Timen terecht (athans, ik wel!! !). Weer helemaal blij met de kilometerteller/snelheidsmeter! Werkt perfect!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2014 22:26 #1413978
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuw
Een nieuwe site
Maar de dagsluiting is er gewoon nog
Maar de dagsluiting is er gewoon nog
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-12-2014 02:02 #1413991
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Ovlov ...
Hallo Volvisti
Ovlov moet nog wennen aan de nieuwe site. Van de zenuwen was ie aan de slinger. Gelukkig stond de deur open. Planten groeien beter op natuurlijke groeibevorderaars dan vloertegels.
groetjes
Mathy
Ovlov moet nog wennen aan de nieuwe site. Van de zenuwen was ie aan de slinger. Gelukkig stond de deur open. Planten groeien beter op natuurlijke groeibevorderaars dan vloertegels.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2015 22:45 #1418699
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het is veel telling stil gebleven
Ja ook van mijn kant.
Maar ik ga te bedde. Morgen om 6 uur gaat de wekker weer.
Lekker geklust aan de 780 vandaag. Maar OMG wat een gat in het dak.
Maar ik ga te bedde. Morgen om 6 uur gaat de wekker weer.
Lekker geklust aan de 780 vandaag. Maar OMG wat een gat in het dak.
Moderators: Jerry Stam