DAGSLUITING
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2013 00:55 #1384216
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic DAGSLUITING
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2013 15:55 #1384240
door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic voor de verandering
kon je eens vroeg je bedje in, haha!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2013 16:18 #1384243
door V700 register
Groet john
Beantwoord door V700 register in topic Wij doen dat anders
Gewoon de boel laten staan, in de ochtend de klokken naar voren en je hebt nog nooit zo snel aan de koffie gezeten.Siang Phoa schreef : kon je eens vroeg je bedje in, haha!
Groet john
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2013 00:21 #1390521
door V700 register
Het verzetten van de klok ook weer overleefd..........
De 740 is helaas, vanwege een doorgeroest beugeltje van de uitlaat, niet door de APK gekomen. Vrijdag dan maar gelijk een nieuwe uitlaat, vanaf de kat, en dan kan ze er weer een jaar tegen.
Met de nieuwe startmotor is het nu echt lachen, gewoon met contactslot starten alsof we weer in 1999 zijn!
Ik wens iedereen een heel gezonde nachtrust toe en morgen gezond weer op!! !
De 740 is helaas, vanwege een doorgeroest beugeltje van de uitlaat, niet door de APK gekomen. Vrijdag dan maar gelijk een nieuwe uitlaat, vanaf de kat, en dan kan ze er weer een jaar tegen.
Met de nieuwe startmotor is het nu echt lachen, gewoon met contactslot starten alsof we weer in 1999 zijn!
Ik wens iedereen een heel gezonde nachtrust toe en morgen gezond weer op!! !
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-07-2013 23:17 #1390700
door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic ca va?
Met groet uit Zuid-Frankrijk,
tot Luxemburg op hollandse 95 had ik een verbruik van 10.5 / 100 bij 124 km/h op cc zonder airco, daarna op 98 bij 133 km/h op cc met airco een verbruik van 10 /100.
Na Lyon heb ik uitsluitend binnendoor gereden en was het verbruik zomaar gedaald tot 9 / 100. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt in de afgelopen 16 jaar en daarbij veroorloofde ik me de luxe van rijden met open ramen en airco aan!
Ook deze Volvo ( B23 FK met mbc) is voor mij een blijvertje, naast de Amazon.
tot Luxemburg op hollandse 95 had ik een verbruik van 10.5 / 100 bij 124 km/h op cc zonder airco, daarna op 98 bij 133 km/h op cc met airco een verbruik van 10 /100.
Na Lyon heb ik uitsluitend binnendoor gereden en was het verbruik zomaar gedaald tot 9 / 100. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt in de afgelopen 16 jaar en daarbij veroorloofde ik me de luxe van rijden met open ramen en airco aan!
Ook deze Volvo ( B23 FK met mbc) is voor mij een blijvertje, naast de Amazon.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2013 23:33 #1392612
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic katten
ja dit kan natuurlijk niet! Zoek op autoscout naar Volvo 740 Automaat Stationwagen. En verbaas U over de 740 Turbo die wordt aangeboden voor 450 Euro ....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2013 01:59 #1393383
door V700 register
Beste leden,
Vandaag een zeer prettige ontmoeting gehad met Alexander Satter. Andere motorkap gekocht voor de 940.
Een heerlijke rit (op de file op de A15 bij Tiel na) van ruim 540km (vv) met de 940. Wat een fijne Volvo's hebben we toch!! !
Ik wens iedereen een heerlijke nachtrust toe en morgen gezond (en mooi weer) weer op!! !
Vandaag een zeer prettige ontmoeting gehad met Alexander Satter. Andere motorkap gekocht voor de 940.
Een heerlijke rit (op de file op de A15 bij Tiel na) van ruim 540km (vv) met de 940. Wat een fijne Volvo's hebben we toch!! !
Ik wens iedereen een heerlijke nachtrust toe en morgen gezond (en mooi weer) weer op!! !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-09-2013 02:42 #1393640
door V700 register
Beste leden,
Vorige week was het nog 30 graden Celcius; nu herfst...
Vorige week had ik de snelhieidsmeter/kilometerteller gerepareerd; nu doet ze het niet meer. Althans voor één kilometer. Draadjes verwisseld op het cardan en nu alweer voor drie kilometer!! ! Mooie dames hebben we, maar soms hebben zij ook veel aandacht nodig.....
Ik wens iedereen een zeer gezonde nachtrust toe. En dan natuurlijk morgen (straks) gezond weer op!
Vorige week was het nog 30 graden Celcius; nu herfst...
Vorige week had ik de snelhieidsmeter/kilometerteller gerepareerd; nu doet ze het niet meer. Althans voor één kilometer. Draadjes verwisseld op het cardan en nu alweer voor drie kilometer!! ! Mooie dames hebben we, maar soms hebben zij ook veel aandacht nodig.....
Ik wens iedereen een zeer gezonde nachtrust toe. En dan natuurlijk morgen (straks) gezond weer op!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2013 00:19 #1393679
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Herfst
Opzich , herfst inderdaad. Maar, net met de honden buiten geweest, wat een heerlijk weer! Droog en sterren aan de hemel!
Ik hou er van!
Mijn favoriete maand is september, dat helpt.
Uitloop van de zomer en aanloop naar ander weer, de kleuren veranderen , de geuren. Alles, ik ben er gek op!
Ik hou er van!
Mijn favoriete maand is september, dat helpt.
Uitloop van de zomer en aanloop naar ander weer, de kleuren veranderen , de geuren. Alles, ik ben er gek op!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2013 03:05 #1395917
door V700 register
Beste leden,
Al weer anderhalve week gelden is de 940 naar Timen Smit gereisd. Weer door de APK heen met een nieuwe fuseekogel en een versnellingsbaksteunrubber.
Echt een Connaisseur, die Timen, het ritje van 220km e.r., meer dan waard.
Al weer anderhalve week gelden is de 940 naar Timen Smit gereisd. Weer door de APK heen met een nieuwe fuseekogel en een versnellingsbaksteunrubber.
Echt een Connaisseur, die Timen, het ritje van 220km e.r., meer dan waard.
Moderators: Jerry Stam