US gordelverklikker (doingdoing, boing boing)
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Heb je iets nodig van bedradingsschema's? Op die van de 960 MY96 hebben we binnen groep 38 een seat belt reminder en een seat belt reminder and key reminder USA/Canaada and Koreea. Kunnen we daar iets mee?Mathy schreef : Je zult dus de bekabeling aan moeten passen.
Hoe dat precies moet, is op het moment nog de vraag, maar Bas(eman) en ik willen dat ook graag weten.
Wolwo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
M'n glazen bol wil niet opstarten. Ik zal er eens een nieuw batterijtje in doen.wolwo schreef : Al iets in de sterren gevonden nopens de bedrading?
Aan schema's voor de 960 hebben we niet zoveel, omdat de relais voor de 960 anders zijn. Maar alles wat over 740's en 940's gaat met seat belt reminders is welkom. Al heb ik al een redelijk idee, van hoe het een en ander in elkaar zou moeten zitten. Maar zeker weten is natuurlijk beter dan "het zal wel zo of zo zijn".
Jammer alleen dat het koudste en donkerste seizoen alweer aangebroken is en ik buiten moet "sleutelen". Kan dus nog even duren.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.xs4all.nl/~kornman/volvo700verenigin...USA-740-760-1987.PDF " target="_blank" title="Schema">download (pdf - 1.5 MB)
Wellicht heb je er wat aan.
Groet,
Tamas
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dank je.
groetjes
Mathy
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Ondertussen een relais gevonden op ebay voor 0,99 USD (plus 12USD verzendingskosten weliswaar) voor mijn 740.
Wolwo
- A. Remy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
Leuk item, maar alle foto,s zijn bij mij niet zichbaar.
Heb een vierkant met het bekende rode kruisje er in.
Dit is met meer item,s het geval op het forum.
Groeten Henk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, heb ik, drie geloof ik.Hella dingen, US-style zal ik maar zeggen.VolvoS90 schreef : Maar heeft iemand nog zo'n boing boing relais liggen voor mij S90? Ik lees het nu pas en vind het wel beter dan dat irritante getik.
Stuur me even een PB.