US gordelverklikker (doingdoing, boing boing)
- V700 register
- Nieuw lid
-
heb ik al wel eens gepast, hij werktVolvo960_1993 schreef :
Ik heb deze toevallig ook gevonden en gekocht,is niet van Bosch maar van Valeo,zal nog wel een berichtje plaatsen als hij erin zit,en werkt.mbroeren schreef : Maar de 850-versie past ook: 9128137 (73918412) for US
Groet Mischa
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
bedankt, Mischa
- V700 register
- Nieuw lid
-
wat doe je met die andere (de 1362896 uit het startbericht) of ga je stereo-doingen?Volvo960_1993 schreef : Ik heb hem namelijk gekocht gebaseerd op de informatie die jij eerder in deze topic gaf
bedankt, Mischa
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het "autodown" relais had hij niet (komt hij nog op terug),maar wel een Valeo,dus die heeft hij gelijk op Ebay gezet,en ik dus gelijk gekocht,voor $ 14,95! (+ $6.40 verzendkosten).
Dus,ik ga kijken welke de mooiste "doing" heeft (weet niet of er verschil is),die gaat erin,en die andere hou ik als reserve,of verkoop ik,weet ik nog niet.
groet Mischa

- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb een andere handelaar gisteren een mail gestuurd,met de vraag of deze meer van deze "Valeo" relais kan leveren.
Mocht dat zo zijn,dan laat ik dat hier nog wel weten.Maar iig, mocht ik een van de relais verkopen dan stuur ik je een pb.
groet Mischa
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mocht er een groupbuy van het doing relais komen houd ik me aanbevolen. Maar ik begrijp dat het moeilijk te krijgen is. Heb namelijk ook al zelf in de US geïnformeerd. Vooralsnog zonder succes. Maar als jij er aan kunt komen hoor ik het graag.
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag!mbroeren schreef : ik kom ze ook nog wel eens tegen. Zal er melding van maken indien.
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet dus nog geen aantallen,en het is tweedehands.Er is hier niet echt sprake van een groupbuy,omdat niet zeker is dat voor alle (eventueel) geintereseerden een relais beschikbaar is.
Jullie horen er dus volgende week meer over.
groet Mischa