US gordelverklikker (doingdoing, boing boing)
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Je bedoelt 'tenzij' denk ik?Volvo960_1993 schreef : De Hella stopt na 4 keer,mits je het portier open laat staan,dan blijft hij gaan.
Dus de 'deur open' waarschuwing is een toevoeging? Nu gaat er bij deur open geen rikketik.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eric Bakker schreef :
Je bedoelt 'tenzij' denk ik?Volvo960_1993 schreef : De Hella stopt na 4 keer,mits je het portier open laat staan,dan blijft hij gaan.
Dus de 'deur open' waarschuwing is een toevoeging? Nu gaat er bij deur open geen rikketik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
geen nood: ik heb er nog eentje voor de liefhebber. Stuur maar een PB.Volvo960_1993 schreef :
Ik heb mijn (740/940) relais gisteren verkocht.Volvo960_1993 schreef : Ik heb ook een relais 1362268,dit is een US relais voor de 240/740,maar kan evengoed ook in andere modellen passen.(Die verkoop ik,mail maar een leuk bod)
groet Mischa
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
4 of 9128137, Volvo 960/850 Valeo3 of tall Hella 5SA 005 527-00 Volvo 960 hella
6 additional of the 1362268 Volvo 240/740/940
Ik wil alleen weten wie er serieus interesse heeft (en in welke),dan maakt de verkoper een aanbieding (ik heb nog geen richtprijs,maar duur zal het niet worden)
Groet Mischa
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben reeds voorzien. Dus geen interesse meer.
Bedankt & groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
voordat je gaat bestellen: ik krijg er nog twee (Hella) binnen volgende week, los van wat ik al in huis heb en 'vergeven' is. Laat maar weten of er interesse is via een PB. Ik doe er niets bovenop uiteraard.Volvo960_1993 schreef : Ik kreeg vandaag een mailtje:
4 of 9128137, Volvo 960/850 Valeo3 of tall Hella 5SA 005 527-00 Volvo 960 hella
6 additional of the 1362268 Volvo 240/740/940
Ik wil alleen weten wie er serieus interesse heeft (en in welke),dan maakt de verkoper een aanbieding (ik heb nog geen richtprijs,maar duur zal het niet worden)
Groet Mischa
- V700 register
- Nieuw lid
-
groet Mischa
- V700 register
- Nieuw lid
-
beiden liefhebbers dus. Nog voordat jij dit draadje startte, was ik in contact met iemand in de US waarmee ik de (inmiddels opgezegde) afspraak gemaakt heb dat hij ze meteen kon doorsturen als ie wat binnen kreeg.Volvo960_1993 schreef : Ik heb ook geen oogwinstmerk,gewoon veel vrije tijd,en heb ik er wel lol in eea uit te zoeken. De verkoper liet mij weten dat hij deze binnen heeft gekregen,en vroeg of ik interesse had,dus speel ik deze vraag door naar de volvo liefhebbers.
groet Mischa
Het is net als bij de interval relais begonnen met een eigen irritatie
Omdat ik graag iets bijdraag maar geen zin heb met relais te blijven zitten, reageer ik dus even op dit draadje. Eentje is inmiddels vergeven, dus ik krijg er nog eentje binnen die 'overblijft'.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-