winterbanden? liever niet [update]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-12-2008 21:31 #1222272
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen winterbandjes...
geen winterbandjes...
<a href="">
<a href="">
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-12-2008 00:46 #1222400
door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic extreem?
Is datgene wat je in het filmpje ziet extreem? Nou neen, als ik mijn correspondentievriend uit Canada mag geloven. Hij had onlangs $ 2500 schade aan zijn auto door zo'n schuifpartij en als kers op de taart een bekeuring voor uitlokking tot roekeloos rijgedrag, omdat hij sneller reed op winterbanden dan de rest op all-season of zomerbanden aankonden. Hier in Golland hebben we het eerste weeralarm van het seizoen net achter de kiezen en ik heb nog spierpijn van het lachen (of janken over zoveel onbenul).
Onze dagelijks gebruikte 945 staat in dit seizoen principieel op winterbanden, de Amazon - die dat iets minder nodig heeft - nog niet, maar waar ik naar op zoek ben, is winterbanden in de maat 165 of 155-10 voor de Mini. Weet iemand die te vinden?
Onze dagelijks gebruikte 945 staat in dit seizoen principieel op winterbanden, de Amazon - die dat iets minder nodig heeft - nog niet, maar waar ik naar op zoek ben, is winterbanden in de maat 165 of 155-10 voor de Mini. Weet iemand die te vinden?
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-12-2008 01:00 #1222403
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Vak idioot
Bel mijn bandenman eens..........
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-12-2008 01:04 #1222404
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Winterbandjes
Hier helpen winterbanden ook niet meer.........
Je hebt overigens wel een afwijking (geestelijk) als je op zo'n ijsbaan nog wilt autorijden.
De ijsbaan ligt bovendien ook nog niet helemaal waterpas............
Je hebt overigens wel een afwijking (geestelijk) als je op zo'n ijsbaan nog wilt autorijden.
De ijsbaan ligt bovendien ook nog niet helemaal waterpas............
Moderators: Jerry Stam