Aspirant bezitter stelt zich voor
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
18-08-2015 19:14 #1420883
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic bevestiging reservewiel
Ik heb mijn reservewiel (geen thuiskomer) net als vele anderen vastgezet door een stuk draadeind in het zijscherm te bevestigen. Uitmeten en een gaatje maken in de bekleding, draadijzer aan de achterkant met borgmoeren opsluiten (gat zit al in het zijscherm verborgen) en aan de voorkant borgen en het uiteinde van het draadeind door het kleine oog van de velg van het reservewiel steken. Vleugelmoer met plaatje (en een plaatje aan de binnenkant) ervoor er opdraaien en klaar. Zorg wel dat je 2 moeren achter elkaar zet om spontaan losdraaien te voorkomen. Wiel staat altijd strak rechtop met 2 vingers ruimte tussen raam en wiel en in geval van pech draai je de vleugelmoer los en heb je je band voor het grijpen. Is een leuk en eenvoudig klusje om zelf te doen. Ik heb het afgekeken van een sleuteldag en vorig jaar thuis nagemaakt.
Plaatje bij het praatje, misschien heb je er iets aan (wel je hoofd of monitor ff scheef houden
Plaatje bij het praatje, misschien heb je er iets aan (wel je hoofd of monitor ff scheef houden

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2015 23:18 #1420992
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic foto's!
Ik ben er eindelijk toe gekomen een 3tal foto's te maken op de camping dit weekend \o/
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2015 07:33 #1420998
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Mooi!
Mooi!
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2015 08:27 #1421001
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic netjes
Even het armpje van de linker koplampwisser recht monteren. Halfleer vind je ook in Frankrijk geleverde 98ers. Halfleer is bij warm weer wel zo prettig. De gril met spijltjes maakt de auto ook apart voor een 98er. Ziet er goed uit. Veel plezier met de auto.
Moderators: Jerry Stam