Even voorstellen, en hoe t lopen kan....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2015 20:20 #1419020 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oei...
Dan ben ik wel benieuwd. Bij mij zit (van centraal naar buiten) kickdown, gas en CC!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2015 15:44 #1420490 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Terug bij af.......
Vandaag mijn 940 ingeleverd en mijn oude auto (V70 2.5D) weer mee genomen (en wat rijdt dat ook lekker ;-)
Na 3 maanden tobben gaf de garagist aan niet verder te willen met de 940. Hij wilde wel een andere 940 voor mij zoeken, een waarvan de versnellingsbak wel goed was, of de deal ontbinden, onder het motto " niet goed, geld terug " Een andere automatische versnellingsbak monteren was voor de garagist financieel niet interessant genoeg.
Afijn,
Om er een positieve draai aan te geven......Ik heb het model 940 beter leren kennen en de zoektocht begint opnieuw. een 940 gaat er zeker komen.
Verder lijkt het me nuttig te melden dat de TJ-JP-30 een " No Go" is. Voor bijzonderheden; neem gerust contact op.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2015 16:29 #1420491 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verbijsterd.....
ben ik. Nog geen twee uur later staat de 940 gewoon weer voor 3440,-- op de site van de garage.........

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2015 20:01 #1420496 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet fris...
...zo'n garage die 'm gewoon weer terug in de verkoop doet. Tja, als een volgende klant wat minder ervaring heeft met een automaat, dan kan de garagist er zomaar mee weg komen. D'r staat me iets van bij dat ik 'm destijds ook gezien had, en begon te twijfelen toen ik op een auto-verkoopsite de reviews las. Kan zo even niet meer terugvinden welke site dat was. Ik weet wel dat ze zowel goede als een of twee slechte reviews hadden, maar de slechte reviews hadden zo netjes onderbouwd waarom ze vonden dat het niet goed was, terwijl de goede kort door de bocht waren. Voor mij een reden om de auto (of met name de garage dus) ver naar onderen op mijn lijstje te zetten.

Balen voor je, maar misschien helpt het een volgende zoeker wel om dit verhaal ergens op een (of meerdere) review site(s) te zetten?

Succes met zoeken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2015 20:45 #1420498 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi weer
En die garage maar mooi weer spelen .....
Staat geregeld in de YoungTimer goh,...ik kijk er nu heel anders tegen aan .
oppassen dus !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-08-2015 20:06 #1421012 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In de herkansing
Afgelopen zaterdag mijn 2e 945 gekocht. bj '98. Een LPT automaat ook en op LPG. zee groen/blauw. Dit keer bij van Aarle in Nuland. Auto staat nog op de site volgens mij. De airco moet gerepareerd en de auto is nog G2 gekeurd en dat moet omgebouwd worden naar G3.
Hij reed fantastisch. Wat een verschil met die andere 940. (die was echt ver heen!)
De 940 heeft aan de buitenzijde wat cosmetisch werk maar de binnenzijde is heel netjes. Ben er blij mee!
Volgens van Aarle is de auto nieuw een ruim half jaar in gebruik geweest bij de importeur (dat verhaal begreep ik niet helemaal) en heeft daarna 1 eigenaar gehad die er vanaf '99 mee gereden heeft. 295000km op de teller. Kenteken is iig van '99. Over twee weken ga ik m ophalen.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-08-2015 21:02 #1421013 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Gefeliciteerd Joop met je 940
Gefeliciteerd Joop met je 940.
Staat helaas niet meer op de site van Van Aarle. Dus we benne wel stiknieuwsgierig naar de foto's.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2015 15:30 #1421059 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gefeliciteerd!
Ik heb er een tijd terug ook een proefrit in gemaakt, en was inderdaad hevig aan 't twijfelen.
Omdat ik op dat moment nog maar net aan 't zoeken was en geen idee had hoe snel ik mijn eigen auto zou verkopen heb ik het uiteindelijk niet gedaan.

Wat ik toen teruggevonden heb (als ik het me goed herinner) is dat de auto geïmporteerd is uit Duitsland (door van Aarle zelf?) en daarna via van Aarle verkocht aan een eigenaar die 'm inderdaad erg lang heeft gehad. Sinds ergens tussen 2000 en 2005 of zo, dus 10~15 jaar? Pin me daar niet op vast.
De auto was in ieder geval in onderhoud bij een bedrijf in Oss die volgens van Aarle ooit Volvo-dealer was of exclusief Volvo onderhoud deden, dus in goede handen. Het onderhoudskaartje waar de naam van bedrijf op staat zat toen nog in de auto.

Mooie kleur, en inderdaad, hij stond er mooi bij.

Veel plezier er mee!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2015 15:32 #1421060 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oeps
Ik zie net dat je zelf al schreef dat de vorige eigenaar 'm sinds '99 had. Nog langer dan ik dacht dus.

Oh ja, en ik had toen ook dat er vocht lag onder de vloermat bij de bestuurder. Heb je dat ook gezien? Vraag er anders even naar bij ze.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2015 18:55 #1421064 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Vocht onder de voerman kan
Vocht onder de vloermat kan (onder andere) komen door een verstopte afvoer van de airco. De afvoer zit in het schutbord en is in luttele seconden weer open te maken. Altijd effe controleren.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC