aanjager is er plots mee gestopt
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2020 16:56 #1464070
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Lekt niet
Wordt er alleen uitgeperst bij grote overdruk. De bloedhete Kvs verdampt dan meteen en dat ruik je. Geen echte Kvs verlies.
Dat is al een paar jaar zo. Maar nu gebeurt het me iets te snel bij steeds iets lagere druk.
Auto staat geschorst in de schuur. Komt in het voorjaar weer tevoorschijn en verbind de slang dan inderdaad eerst door. Kan ik rustig graven.
Dat is al een paar jaar zo. Maar nu gebeurt het me iets te snel bij steeds iets lagere druk.
Auto staat geschorst in de schuur. Komt in het voorjaar weer tevoorschijn en verbind de slang dan inderdaad eerst door. Kan ik rustig graven.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-01-2021 13:35 #1464774
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic uitlezen
Vandaag stopte de aanjager er weer mee, nadat ik er wekenlang geen problemen mee had (ook niet als het vroor). Toch maar eens uitgelezen. Twee foutmeldingen: 161 (Solar sensor) en 233 (fan motor). Roostertje bij de Solar sensor gedemonteerd en de stekker losgekomen en weer vastgeklikt, en daarna werkte de boel weer. Dat uitlezen ging verbazend makkelijk trouwens. Thanx voor de tip en het bijbehorende plaatje nog!
- Yannic Nuijt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-01-2021 14:33 #1464777
door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Solar sensor
Heb je hem uitgelezen met een zaklamp op de solar sensor gericht? Anders geeft die altijd deze foutmelding. En de foutcodes wissen zich volgens mij sowieso als de spanning eraf is. Zou me niks verbazen eerlijk gezegd als die binnenkort toch weer problemen geeft helaas. Maar laten we hopen van niet.
Moderators: Jerry Stam