- Berichten: 4
Nog net geen autobrand: koelfan!!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
En dan maar zoeken waar je het tangetje gestopt hebt, omdat je de T-rap in de haast niet los krijgt. Misschien is het handiger, om de sleutel in een oude lap te draaien en hem dan ergens tussen te klemmen waar ie, als de kap dicht is, niet weg kan.jgootzen schreef : In iedere auto een ringsleutel 10/11 aan een T-rapje in de buurt van de accu kan natuurlijk ook.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groetjes,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Heb je wel zo'n dikke kabel want met een 4qmm red je het echt nietBaseman schreef : die fan kan trouwens natuurlijk uit de auto en met een stukje velengd draad op veilige afstand uitfikken....
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou maar eentje doen, die van de massa. Dan kan die van de plus gewoon onder het afdekkapje blijven. Alleen die van de massa is echt wel voldoende om je accu van de auto te ontkoppelen in gevallen als in de topicstart omschreven of bij werkzaamheden. Hoef je bij sleutelen ook niet op te letten dat je je sleutel vastlast tussen de accupolen, mocht de isolatie beschadigd zijn (doordat je sleutel erop viel).MaartenG schreef : Eventueel netjes beplakken met rode en zwarte isolatieband dan doet het iets minder zeer aan de vingers en je kunt er geen onbedoeld contact mee maken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.