Het nut van je lidmaatschap
- V700 register
- Nieuw lid
-
Neen, dat lijkt me niet, als je deze woordkeus bewust gebruikt hebt.asatter schreef : naar mij mening ligt hier dan nog een uitdaging om deze nog niet leden over te halen.
Ik wil niet dat ik mensen over moet halen.Ik kan mensen wijzen op de voordelen en mogelijk nadelen (?) van lidmaatschap, en op basis van die uiteenzetting dient men naar mijn idee zelf te besluiten lid te worden.Overhalen heeft geen zin, dan komen ze oktober 2010 met een formulier aanzetten, om op te zeggen.De beslissing is aan de sitegebruiker zelf, niet aan mij.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- Forum, waarom zou ik mijn ervaring niet delen met anderen?
- sleutelen doe ik thuis, mijn Volvo mankeerd nooit wat....
- -hou niet van poetsen. Hemel nog goed (wat doen die lui allemaal in de Volvo's met die "nagel"sporen in de hemel????)
- Zuinigheids rit vindt ik leuk, 2X meegedaan, een nieuwe auto is niet zuiniger dan een nieuwe!!!!
- Sleuteldagen; je mag er niet roken, ik ga al niet naar verjaardagen waar je niet mag roken..................Als ik niet rook, kan ik niet nadenken.
-die paar centen lidmaatschap, Graag gedaan! Er zijn er meer die zich inzetten voor de club, belangeloos, pet af, ik kan helaas geen langdurige beloftes doen, maar zou dit werk wel erg leuk vinden..
Als we allemaal de pijp aan Maarten geven zien we binnenkort helemaal geen 700/900 meer.
Het wordt mede dankzij deze vereniging steeds meer een "nekketrekker" (=<u>hoofd</u> 180 graden gedraaid tov de <u>romp</u> in het voorbijgaan van)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eén voordeel van 't lidmaatschap ervaar ik zojuist: dat je kunt kijken in de ledenlijst wat iemands voornaam is en zo iemand persoonlijke kunt aanspreken. Overal zie ik namelijk A. Satter staan en ik werd ineens benieuwd naar meer.
Als ik jouw verhaal en jouw reacties lees, krijg ik het gevoel dat je de balans tussen krijgen en geven in deze club mogelijk kwijt bent.
Graag zou ik je willen uitdagen kort te formuleren welke criteria je van belang vindt om wel lid te zijn van een dergelijke club met wat entreegeld. Wat zou voor jou wel meerwaarde hebben? Welke bijdrage (geen geld) stel je daar graag tegenover? Wanneer is het voor jou in balans?
hartelijke groet,
Martijn
moet ik goed nadenken en daar was het bij mij allemaal om begonnen.
maar een van de critiria vind ik dat er duidelijk een informatie beschikbaarheids verschil moet zijn.
bij dat de gebruikers alleen kunnen kijken en antwoorden op reeds bestaande discusies.
en het niet openen van nieuwe discusies. Dat zou mij bijvoorbeeld als ik informatie wil hebben omdat ik een probleem zou hebben, mij over zou halen om lid te worden.
een club blad waar meer verhalen (zoals ik heb aangedragen) over projecten van leden die beschreven worden.
immers het is een vereniging van en over volvo's. ipv een aantal pagina's vullend verhaal dat iemand zich stoort aan motoren en cabrio's die het landschap verstoren.
als voorbeeld er is net een Hemeldag geweest (waar ik helaas niet aanwezig kon zijn) en dat er een mooi verslag in het blad staat over ervaringen van deze dag.

en verder weet ik het niet.

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
zie even veranderdmbroeren schreef : Beste Alexander,
Eén voordeel van 't lidmaatschap ervaar ik zojuist: dat je kunt kijken in de ledenlijst wat iemands voornaam is en zo iemand persoonlijke kunt aanspreken. Overal zie ik namelijk A. Satter staan en ik werd ineens benieuwd naar meer.
Martijn
Volvo C70 2006 226dkm
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
iemand van de aanwezigen (op deze of een andere gelegenheid) zou dan bereid moeten zijn om daar een artikel over te schrijven. En omdat het voor een tijdschrift is, is het ook handig als er dan iemand foto's heeft gemaakt. Die foto's, maar ook het artikel zelf, moeten dan wel van een kwaliteit zijn, die hoog genoeg is om ze te pubiceren. Op een forum zijn wat losse zinnen en een foto die niet helemaal 100% is vaak genoeg. Maar voor een artikel in een blad is dat niet genoeg. En veel mensen hebben geen zin, geen tijd of niet het vertrouwen dat ze in staat zijn een leuk artikel te schrijven. Je kunt niemand dwingen om een artikel te schrijven. Je kunt alleen hopen dat er genoeg mensen zijn om interessante artikelen te schrijven. En wat de een interesseert, daar geeft een ander niets om.asatter schreef : als voorbeeld er is net een Hemeldag geweest (waar ik helaas niet aanwezig kon zijn) en dat er een mooi verslag in het blad staat over ervaringen van deze dag.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jammer dat je nu zo in een dip zit, hoewel ik het wel snap hoor.
Dat is ook de reden dat ik nu maar eens lid ben geworden, wel de informatie die je nodig hebt halen, maar niet betalen klopt inderdaad niet.
dus als het gaat om alleen gebruikers van de site, volgens mij worden die vanzelf wel lid (kijk maar naar mij)
zou het ook erg jammer vinden dat je er mee zou stoppen, heb al behoorlijk wat met je gesproken en onderdelen uitgewisseld.
Pfffff alleen je kennis zou ik al missen, jeetje wat kan ik nog een hoop technische dingen van je leren.
En als ik de reacties lees ben ik niet de enige die het jammer zou vinden hoor, maar het blijft natuurlijk je eigen keus.
Hoop je snel weer een te spreken onder het genot van een bakkie leut.
Groetjes Peter
Volvo C70 2006 226dkm
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Vragen op het forum ( zowel van gebruikers en leden) worden naar mijn bescheiden mening altijd snel en kundig door je beantwoord en je bent altijd bereid de mensen uit te nodigen om het eventuele klusje voor ze te klaren. Eigenlijk is het zo dat jij de toegevoegde waarde aan de vereniging geeft en af en toe de vereniging aan jou. Die paar euros die dat per maand kost zal toch niet een reden zijn je 'onbaatzuchtige adviesdrang' te staken? Als je zaken anders wil in de vereniging dan is daar denk ik echt wel ruimte voor om die discussies te voeren maar als je zelf niet overtuigd bent om je lidmaatschap te verlengen, kan ik je helaas niet overtuigen, dat moet je zelf doen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Logisch toch? Als je niet weet wat er nog meer te halen is, kun je inderdaad alles vinden.asatter schreef : vandaag (inmiddels gisteren) helaas weer een reactie van een forum gebruiker "... .....Ik kan nu alles terugvinden, ed. zonder de lidmaatschap...... "