Foutcodes in B204GT
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij deze gevonden, dat is mijn GT en nog steeds aan het zoeken achter het probleem.Johan Vlagsma schreef : Dank! ik heb dus de tempsensor voor het instrumentpaneel getest, goed te weten
Er is iemand anders (uit Belgie, bekend hier?) ook <a href=" forums.turbobricks.com/showthread.php?t=124958 ">bezig op Turbobricks, het lijkt met hetzelfde probleem
Groeten Joris
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op dit moment zit de EGT van de FT in de GT en ze blijven beide hetzelfde rijden, ook heb ik de TPS en AMM gewisseld, en een nieuwe tempsensor gestoken in de GT, zonder enig verschil.
Ik steek het op dit moment op een elektrisch contact of TCU (dat wordt de volgende wissel denk ik)
 
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de EGT nog niet los kunnen nemen, ik kan er niet bij. Heb jij 'm los kunnen halen zonder het hele uitlaatspruitstuk te lossen? Heb je gezien of het versterkerdoosje open kan?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Snap jij het als Bosch zegt, in de eerste regel van jouw posting van 25-4, `0 280 000 950 is een LH 2.4.2 (B204FT vanaf 9/91)` en dan vervolgens in de laatste regel doodleuk aangeeft dat de 0 280 000 950 een LH 2.4.4 zou zijn...
Groeten,
Lieme Huib
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
LHOsinga schreef : Hej Johan,
Snap jij het als Bosch zegt, in de eerste regel van jouw posting van 25-4, `0 280 000 950 is een LH 2.4.2 (B204FT vanaf 9/91)` en dan vervolgens in de laatste regel doodleuk aangeeft dat de 0 280 000 950 een LH 2.4.4 zou zijn...
Groeten,
Lieme Huib
de 0 280 000 950 computer heeft een wit label en is een beter type. das gelijk LH 2.4.4.
De 0 280 578 (zit in de B204GT schadewagen hier) is een donker-groen label computer, een oudere versie LH 2.4 dus. zou interessant zijn om te kijken of de 950 uitwisselbaar is met de 578, ik vind de wit-label computers beter (normaal zijn ze bij gelijke motoren uitwisselbaar maar nu met de TCU is het even opletten, volgens mij hebben de versies met de 950 computer ook een iets nieuwere TCU)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de EGT losgehaald zonder spruitstuk af te halen, gaat niet makkelijk maar met een gewone steeksleutel kan je normaal de EGT loskrijgen (eerst anti-roest) van boven uit, sleutel langs onder. Ik heb ook geprobeerd het versterkerdoosje te openen maar aangezien de sensor 780€ kost heb ik niet heel hard durven proberen.
 
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
LHOsinga schreef : Hûh, maar waarom zeggen ze eerst dat de ...950 een LH 2.4.2 is en een paar regels verder dat het een LH 2.4.4 is? Dat vind ik niet kloppen met de wetten der logica.
OEPS. ik had pas nog naar mijn eigen ECU gezocht (962 van een B230FK) en die kwam als LH 2.4.4 uit de bus, ik heb gezien de gelijke mogenlijkheden van zowat alle whitelabel ECU's gedacht dat ze dan allemaal LH 2.4.4 waren. de Ecat zegt LH 2.4.2 voor de 950....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





