Opnieuw opbouwen kabelboom cruise control, opgelost, hij doet het !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-05-2017 11:12 #1437380
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2 aansluitingen remlichten geprobeerd
Rob ,
Eerst had ik op 1 van de 2 lege plekken op de gele connector aangesloten maar bij meten bleek dat daar niets op stond, daarna op een reeds bezette plaats aangesloten, deze gaf alleen spanning bij ingedrukt pedaal, werkte ook niet, gisteren ook nog op de onderste reeds bezette aansluiting geprobeerd, deze heeft altijd spanning maar ook dat hielp niet.
Hoe krijg ik veilig direct spanning op de pomp ? Vanaf de accu direct een draad meer op welke aansluiting ?
Eerst had ik op 1 van de 2 lege plekken op de gele connector aangesloten maar bij meten bleek dat daar niets op stond, daarna op een reeds bezette plaats aangesloten, deze gaf alleen spanning bij ingedrukt pedaal, werkte ook niet, gisteren ook nog op de onderste reeds bezette aansluiting geprobeerd, deze heeft altijd spanning maar ook dat hielp niet.
Hoe krijg ik veilig direct spanning op de pomp ? Vanaf de accu direct een draad meer op welke aansluiting ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter B.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2017 00:38 #1437422
door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Rare vraag
Maar hoe kan het dat jouw laatste bericht bovenaan komt te staan ?
Of is dat standaard ?
Of is dat standaard ?
- Reinier Verbeek
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
10-05-2017 08:48 #1437428
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic ik weet het niet, ken het schema niet, maar
Kan het zijn dat de automaat beveiliging juist spanning nodig heeft en onderbreekt bij 0?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2017 10:13 #1437429
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Startmotor
Volgens het schema is aansluiting 2 van de CC computer aangesloten op de startmotor aansturing vanuit het contactslot. Maar nog wel vóór de P-stand schakelaar. Met andere woorden, pin 2 van de CC-computer krijgt 12V op het moment dat de contactsleutel in de stand starten wordt gedraaid, ongeacht van de stand van de automaat.
Het lijkt er op dat de CC computer wordt geactiveerd door het 12V signaal naar de startmotor. Kleine moeite om even kort 12V op pen 2 te zetten.
Omdat er alleen 12V op pin 2 staat zolang de startmotor draait, kan het best zijn dat de CC-computer geen continu 12V voeding op pin 2 accepteert, maar dat merk je snel genoeg.
Het lijkt er op dat de CC computer wordt geactiveerd door het 12V signaal naar de startmotor. Kleine moeite om even kort 12V op pen 2 te zetten.
Omdat er alleen 12V op pin 2 staat zolang de startmotor draait, kan het best zijn dat de CC-computer geen continu 12V voeding op pin 2 accepteert, maar dat merk je snel genoeg.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2017 11:40 #1437431
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ga ik proberen
bedankt heren, heb pin 2 met rust gelaten.
Er zijn ook mensen die een draad "over" hebben onder de motor kap.
Ik ben ervan uitgegaan dat bij een geschakelde bak deze draad ook niet is aangesloten maar ga dat met bovenstaand uitvinden
Er zijn ook mensen die een draad "over" hebben onder de motor kap.
Ik ben ervan uitgegaan dat bij een geschakelde bak deze draad ook niet is aangesloten maar ga dat met bovenstaand uitvinden
- Peter B.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2017 18:42 #1437436
door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Ik heb die draad
ook niet aangesloten. Handbak dus
CC werkt wel , dus die hoef je niet aan te sluiten.
CC werkt wel , dus die hoef je niet aan te sluiten.
Moderators: Jerry Stam