compressie meten en een scheve bougie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2013 14:42 #1395552
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic weinig
Niet veel minder in ieder geval Leon.. 9.8 was 9.0 is...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2013 18:00 #1395555
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic één of allemaal
Ik heb er ook één uit die grouobuy,
Nu is de vraag is alleen jouw exemplaar afwijkend of zijn ze allemaal afwijkend......
Als ze allemaal afwijkend zijn ben ik het direct met je eens Paul, dan is het waardeloos spul. Als jij de pech hebt dat jij nou net dat ene maandagochtend exemplaar hebt, dan heb jij een waardeloos exemplaar maar is hetr spul nog niet direct waardeloos.
Maar goed, dat verlet niet dat je je bekocht voelt Paul, dat is nou eenmaal knap lullig om het maar zo uit te drukken.
In ieder geval om de verschillen tussen de cilinders aan te geven is hij inderdaad nog wel goed, maar niet om de feitelijke compressiewaarde te meten.
Nu is de vraag is alleen jouw exemplaar afwijkend of zijn ze allemaal afwijkend......
Als ze allemaal afwijkend zijn ben ik het direct met je eens Paul, dan is het waardeloos spul. Als jij de pech hebt dat jij nou net dat ene maandagochtend exemplaar hebt, dan heb jij een waardeloos exemplaar maar is hetr spul nog niet direct waardeloos.
Maar goed, dat verlet niet dat je je bekocht voelt Paul, dat is nou eenmaal knap lullig om het maar zo uit te drukken.
In ieder geval om de verschillen tussen de cilinders aan te geven is hij inderdaad nog wel goed, maar niet om de feitelijke compressiewaarde te meten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2013 18:04 #1395556
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ach slaap er geen nacht
Ach slaap er geen nacht minder om kan hem idd nog gebruiken als compressie verschil tester.
Wel een aandachtspunt voor andere groeps buyers om het apparaat te testen.
Wel een aandachtspunt voor andere groeps buyers om het apparaat te testen.
Moderators: Jerry Stam