Weekers sluit akkoord met branche
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2013 19:40 #1097407
door Mathy van Nisselroy
Weekers sluit akkoord met branche is gemaakt door Mathy van Nisselroy
De kogel is door de kerk,
Het besluit is aan de 1 en 2 kamer
www.bnr.nl/radio/bnr-nationale-autoshow/...-met-oldtimerbranche
Het besluit is aan de 1 en 2 kamer
www.bnr.nl/radio/bnr-nationale-autoshow/...-met-oldtimerbranche
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2013 21:59 #1385847
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Valt mee
Valt mee toch
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2013 22:07 #1385848
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voor zover ik net een
Voor zover ik net een summiere weergave aantref op teletext, vind ik het helemaal niet meevallen. Diverse kabinetten propageren mobiliteit, transporteurs reppen over "zonder voervoer staat alle stil", Opperhoofd Rutte jut het gepeupel op met kreten "koop gerust een automobiel", en dan kan men op alle fronten dokken.
Meevallen doet het i.v.t. wat er in de steigers stond qua proefballon maar ik vind het een Gospe.
Martin
Meevallen doet het i.v.t. wat er in de steigers stond qua proefballon maar ik vind het een Gospe.
Martin
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2013 22:28 #1385850
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic KNAC, FEHAC en andere
KNAC, FEHAC en andere "belangenclubs" schaam je diep door hiermee accoord te gaan.
De poetsende Gooische E-Type rijders zijn inderdaad nu buiten schot. Maar elke W123, W124, Volvo etc met een dieselmotor is gelijk geen ene cent meer waard. Diep triest dit, automobilisten betalen al in verhouding veel te veel belasting.
Laat de overheid nu eens aan de uitgavenkant gaan kijken. Dat is de eerste winst. Stop met het subsidieren van het geven van fietslessen aan allochtonen etc. Stop met het zenden van bakken geld aan corrupte regimes in Afrika waar Sinterklaas Jan Pronk altijd zo goed in was..... Ach zo kan ik nog wel even doorgaan.
Een voordeel: de Priussen zullen in waarde stijgen en laat ik er daar nu twee van hebben staan
De poetsende Gooische E-Type rijders zijn inderdaad nu buiten schot. Maar elke W123, W124, Volvo etc met een dieselmotor is gelijk geen ene cent meer waard. Diep triest dit, automobilisten betalen al in verhouding veel te veel belasting.
Laat de overheid nu eens aan de uitgavenkant gaan kijken. Dat is de eerste winst. Stop met het subsidieren van het geven van fietslessen aan allochtonen etc. Stop met het zenden van bakken geld aan corrupte regimes in Afrika waar Sinterklaas Jan Pronk altijd zo goed in was..... Ach zo kan ik nog wel even doorgaan.
Een voordeel: de Priussen zullen in waarde stijgen en laat ik er daar nu twee van hebben staan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2013 22:48 #1385852
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic waardeloos , zeg het fehac
waardeloos , zeg het fehac lidmaatschap aub op..
als je meerdere autos hebt word dit een dure grap.. en dan nog niet te spreken over degenen die in oldtimers handelen....
als je meerdere autos hebt word dit een dure grap.. en dan nog niet te spreken over degenen die in oldtimers handelen....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2013 22:50 #1385853
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic er word binnenkort lekker
er word binnenkort lekker veel geschorst
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
24-04-2013 22:56 #1385855
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Jongens stop eens met die hetze
Fehac en Knac hadden nog al veel keus.
Het is beter als het initiele plan.
En natuurlijk was het oude beter. Maar als het er niet in zit, komt het er ook niet uit.
Denk nu eerst even na voor je die onzin op schrijft!
En dit is weer het zoveelste draadje over deze regeling.
www.volvo700vereniging.nl/node/48694
Het is beter als het initiele plan.
En natuurlijk was het oude beter. Maar als het er niet in zit, komt het er ook niet uit.
Denk nu eerst even na voor je die onzin op schrijft!
En dit is weer het zoveelste draadje over deze regeling.
www.volvo700vereniging.nl/node/48694
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2013 23:00 #1385856
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Waarom...?
J.G.,
Opzeggen is de weg van de minste weerstand. Als iedereen er zo over denkt, dan is het i.d.d. snel helemaal afgelopen.
Blijf toch een beetje positiviteit tonen en openbaar dit naar de buitenwereld. Ik weet dat velen eerst 10 keer moet slikken..., maar toch.., er zijn o zo veel meer belangrijkere dingen in het korte leventje.
De positiviteits goeroes rijzen als paddestoelen uit de lucht (of grond...), ga daar eerst eens een keertje mee praten. Gewoon een vrijblijvend consultje..., heb je niets mee te verliezen.
Opzeggen is de weg van de minste weerstand. Als iedereen er zo over denkt, dan is het i.d.d. snel helemaal afgelopen.
Blijf toch een beetje positiviteit tonen en openbaar dit naar de buitenwereld. Ik weet dat velen eerst 10 keer moet slikken..., maar toch.., er zijn o zo veel meer belangrijkere dingen in het korte leventje.
De positiviteits goeroes rijzen als paddestoelen uit de lucht (of grond...), ga daar eerst eens een keertje mee praten. Gewoon een vrijblijvend consultje..., heb je niets mee te verliezen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2013 23:03 #1385857
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dat weet ik geejee , maar
dat weet ik geejee , maar zit in de branche met oa lpg inbouw en dat word ook de nek omgedraaid. Net zoals de liefhebbers , ik heb meerdere autos waar ik bijna niet mee rijd en daar moet ik straks een kwarttarief voor betalen, en 2 lpg autos vol tarief bah. de goeden moeten het weer eens ontgelden en daar ben ik erg kwaad om..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2013 23:32 #1385860
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic is geen hetse
ik heb een
is geen hetse
ik heb een ouwe diesel en 2x940
die ouwe is echt een hobby auto maar wil ik daar in de zomer maanden mee rijden zeg 1mei tm 1september betaal ik 2 kwartalen.
als je het eerlijk zou doen doe dan km heffing.
maar waarom het verschil duitsland en belgie zijn veel goedkoper.
je zou bijna denken was mijn opa maar duitser geworden.
ik heb een ouwe diesel en 2x940
die ouwe is echt een hobby auto maar wil ik daar in de zomer maanden mee rijden zeg 1mei tm 1september betaal ik 2 kwartalen.
als je het eerlijk zou doen doe dan km heffing.
maar waarom het verschil duitsland en belgie zijn veel goedkoper.
je zou bijna denken was mijn opa maar duitser geworden.
Moderators: Jerry Stam