Arghh, weer een stotterende motor...! -> OPGELOST door het monteren van Bosch bougies ipv NGK
- V700 register
- Nieuw lid
-
Sorry kon het ook niet laten
Rob
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt voor het meedenken. Ik denk dat ik maar eens ga kijken of ik makkelijk bij de platte delen van de uitlaat kan om ze ronder te krijgen.
Wat ik nog niet helemaal zeker weet is of dit nou zo origineel hoort. Zijn er mensen die eens onder hun 960 kunnen kijken hoe het zit? (en evt. een foto kunnen maken?)

Bijvoorbaat dank!

groeten Thijs.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet dat hij niet meer helemaal vol zit met koudemiddel. Bijvullen is 2 jaar geleden voor het laatst gebeurd. Kan dit zorgen voor een hogere weerstand (minder vloeistof -> minder smeermiddel -> meer weestand)? Of dat er een elektronisch onderdeel van de airco stoort op de ontsteking? Ik denk maar even hardop.
groet Thijs
...helaas toch niet.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Mooi gerekend. En door je rekenwerk herinner ik me ook, dat je voor een wiskundige funktie (bevoorbeeld die om het oppervlak te berekenen) een minimum en een maximum kunt berekenen. Ik meen dat je de afgeleide van de funktie moet berekenen. Is al een tijdje geleden, maar ik heb ooit wiskunde op HAVO-niveau ingehaald. En daar zaten dat soort dingen bij. Helaas ben ik het grootste gedeelte ervan alweer vergeten. Gezocht wordt dus iemand die ons kan vertellen hoe dat precies zit.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat meen ik ook, dat er een zekere maten van vervorming op kan treden, zonder verlies van oppervlakte.Mathy schreef : En door je rekenwerk herinner ik me ook, dat je voor een wiskundige funktie (bevoorbeeld die om het oppervlak te berekenen) een minimum en een maximum kunt berekenen.
Maar ja, als je de berekening zo bekijkt, is cirkelvormig ideaal en kan je met elke andere vorm, met dezelfde omtrek, eigenlijk alleen maar kleiner uitkomen.
Ik ben ook benieuwd naar de verklaring daarvan
- V700 register
- Nieuw lid
-
En iets minderkort door de bocht:
<a href=" www.cut-the-knot.org/do_you_know/isoperimetric.shtml "> www.cut-the-knot.org/do_you_know/isoperimetric.shtml
Mooi he
Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
Enfin, ik weet nu ook niet meer waar ik het in kan zoeken. Bobines, bougies, lambda's, eindtrap, LMM, nokkenastiming, uitlaat zijn niet de veroorzakers.
De persoon met het verlossende antwoord/oplossing krijgt een kratje bier naar keuze!
grt Thijs.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Foam in je luchtfilter wat losgeraakt is en je inlaat verstopt?- Vacuumlek?Thijs schreef : Enfin, ik weet nu ook niet meer waar ik het in kan zoeken. Bobines, bougies, lambda's, eindtrap, LMM, nokkenastiming, uitlaat zijn niet de veroorzakers.
De persoon met het verlossende antwoord/oplossing krijgt een kratje bier naar keuze!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vacuumlek, dat is een goede Bas. Waar kan ik het beste beginnen met zoeken?
groet Thijs