Poef en toen niets meer.....
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Mocht je de bak er weer op gaan zetten, let dan goed op dat je de nokken van de koppelomvormer goed positioneert. Doe je dat niet dan duw je de zaak kapot an binnen.
Groetjes Bouke
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
De koppelomvormer zit gecenteerd in de krukas en dus met 4 bouten vanaf de"achterzijde" bereikbaar.
Je kunt /moet eerst de bak eraf halen . De koppelomvormer blijft dan nog zitten. Om de bak weer te monteren als de koppelomvormer weer op het vliegwiel zit heb ik nog wel een tip in het vooruitschiet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Doe is vast vooruitschieten Timen, kom op...wp001 schreef : Je kunt /moet eerst de bak eraf halen . De koppelomvormer blijft dan nog zitten. Om de bak weer te monteren als de koppelomvormer weer op het vliegwiel zit heb ik nog wel een tip in het vooruitschiet.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Nee hoor, ben je het presenteerblaadje vergeten?Chilm schreef :
Doe is vast vooruitschieten Timen, kom op...wp001 schreef : Je kunt /moet eerst de bak eraf halen . De koppelomvormer blijft dan nog zitten. Om de bak weer te monteren als de koppelomvormer weer op het vliegwiel zit heb ik nog wel een tip in het vooruitschiet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Helaas kan ik dinsdagavond pas weer verder klussen en weet ik nog steeds niet wat er nu stuk is. Maar goed. Geduld is een schone zaak.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank je wel Gerben,gerryberrie schreef :
Simpel vertaald:Een Relais.willemvAnbenthem schreef : OK, nu heb ik er genoeg van!
Wat een techniek allemaal. Wat is nu bijv. een SOLENOID?
Maaar in het geval van de automaatbak, een electrische bedienbare klep.
Een voorbeeld:Met een stroompje je kraan bij het aanrecht open/dicht doen.
Ehhem: Wikipedia:"Hydraulic solenoid valves Hydraulic solenoid valves are in general similar to pneumatic solenoid valves except that they control the flow of hydraulic fluid (oil), often at around 3000 psi (210 bar, 21 MPa, 21 MN/m²). Hydraulic machinery uses solenoids to control the flow of oil to rams or actuators to (for instance) bend sheets of titanium in aerospace manufacturing. Solenoid-controlled valves are often used in irrigation systems, where a relatively weak solenoid opens and closes a small pilot valve, which in turn activates the main valve by applying fluid pressure to a piston or diaphragm that is mechanically coupled to the main valve. Solenoids are also in everyday household items such as washing machines to control the flow and amount of water into the drum. >> Transmission solenoids control fluid flow through an automatic transmission and are typically installed in the transmission valve body.<<
Zo leer je nog eens wat. Van oude auto's wordt je slim
- V700 register
- Nieuw lid
-
Onder het motto, ik kan het maar één keer verkeerd doen toch maar even checken...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Greetz Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het kan overigens zijn dat die bout kleiner is dan maatje 27 zou ook heel goed kunnen dat de diesel dop 24 is, ik heb een benzine en 1 met diesel blok maar geloof dat de benzine 27 is en de diesel 24 maar bind me daar niet aan vast,
overigens wat ik wel weet is dat als je het van de bovenkant af doet het makkelijker is als je de vin demonteert kun je er nog makkelijker bij maar kijk wel uit voor je radiator die dingen zijn best gevoelig voor butsen.