(Gaatje gezocht)... WOEEHAAA tot t gaatje!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je kunt het e.e.a. met een gerust hart afregelen op 0.8 bar hoor Jeex, Bas is daar wat voorzichtiger mee (begrijpelijk), want zijn blokje heeft er al ruim 4½ ton opzitten. Maar 0.8 is echt geen probleem. Afijn, je moet doen wat je goed dunkt, het werkt in ieder geval verslavend.jeex schreef : Grappige gedachten, maar m'n auto is me iets te lief daarvoor.
@Jeroen Je weet dat ik vond dat de auto geregeld inhield en jij zei dat het schakelen soepeler moest kunnen. Dat schakelen was grotendeels opgelost door nieuwe olie. het inhouden is opgelost nu ik dat WGA-stangetje heb weten los te krijgen. Zat vast, geroest of zo - geen wonder na 16 mnd stilstand. Dankzij de MBC schakelt het ding nu volstrekt onvoelbaar, want op een beter moment. Je kent de auto niet meer terug, Jeroen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op een benzineblok kun je hem zelfs afregelen op 1 bar, maar de aanwezigheid van een gasinstallatie met automatische vervroeging, is ook een reden (de voornaamste) om aan de 0,7 bar max vast te houden.Probeer het maar op 1 bar, dan merk je meteen wat ik bedoel.Chilm schreef : Je kunt het e.e.a. met een gerust hart afregelen op 0.8 bar hoor Jeex, Bas is daar wat voorzichtiger mee (begrijpelijk), want zijn blokje heeft er al ruim 4½ ton opzitten. Maar 0.8 is echt geen probleem. Afijn, je moet doen wat je goed dunkt, het werkt in ieder geval verslavend.
Daarnaast ben ik inderdaad voorzictig, met 467920 kilometer in het blok.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Misschien is het bij mij extra merkbaar door de dikke downpipe met racecat.
Kon het vooral merken dat bepaalde trillingen weg zijn bij vol gas...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Doet de LPE toch, vervroegen, op basis van wat de benzine-ECU doorgeeft?Jerry schreef : Nou ben ik wel heeeeeeeel nieuwsgierig geworden naar de lpg instalatie met automatische vervroeging van Bas.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Pingelen doet ie op benzine minder snel dan op gas en daarbij is de schade minder groot, dan op Gas.........henk 940LPT schreef : Dan zou dat toch ook inhouden dat het niet verstandig is op benzine zonder chips hoger dan 0.7 te gaan ?
Ofzo....ik praat ook maar na, wellicht kan Timen even zijn licht hierover laten schijnen?
- V700 register
- Nieuw lid
-