(Gaatje gezocht)... WOEEHAAA tot t gaatje!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ahja, denkfoutje van mij, sorry.Holzken schreef : Heb je altijd vacuum, je meet (turbodrukmeter) aansluiting zit nl tussen je gasklep en de motor.
Maar in theorie zou een lekke intercooler dan nog steeds wél kunnen, alleen een 'lek vacuum' meet je niet, 'lekke druk' dus wel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus dan maar even in de Eemshaven de MBC ingesteld. Voor jullie beeldvorming: met Pinksteren zijn daar altijd Superbike-races!!! En geen kip op de weg, want iedereen zit aan z'n bammetje.
Woehaa, wat een power. Tot 0,7 bar en gaan met die banaan. Geweldig.
Volgende klus: bestuurdersstoel opnieuw vastzetten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ging je ZÓ hard, dat je stoel nu los zit????jeex schreef : Volgende klus: bestuurdersstoel opnieuw vastzetten.
Veel plezier ermee, maar dat zal best lukken denk ik.0,7 is wel op het randje, als je het mij vraagt, met een lange rit voor de boeg, zou ik hem liever een tiende lager zetten, to be on the safe side.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En ik maar denken dat een 940 juist uitnodigt om rustig te rijden...
Hij schakelt trouwens ook (nog) rustiger en voor mijn gevoel schakelt-ie ook eerder op. Met een niet al te 'grote' voet kun je er dan zuiniger mee rijden dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
@Jeroen Je weet dat ik vond dat de auto geregeld inhield en jij zei dat het schakelen soepeler moest kunnen. Dat schakelen was grotendeels opgelost door nieuwe olie. het inhouden is opgelost nu ik dat WGA-stangetje heb weten los te krijgen. Zat vast, geroest of zo - geen wonder na 16 mnd stilstand. Dankzij de MBC schakelt het ding nu volstrekt onvoelbaar, want op een beter moment. Je kent de auto niet meer terug, Jeroen.
- V700 register
- Nieuw lid
-