"Nieuwe" V90
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn 960 2.5 ltr estate van 1995 had echt een bladveer. En mijn 960 hing ook achterover, echter na een paar 100 meter rijden was de auto prima op hoogte. Zakte echter bij stilstand langzaam weer in.
Groet,
Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Martin Deckers
- Nieuw lid
-
Groet Martin
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik hoop dat binnenkort iemand met een doorzakkende 9(6)0 (vanaf mj 1995) z'n nivomats plus rubbers vervangt. Want ik zou toch wel graag willen weten, waarom die nu precies doorzakt. Ondanks dat ik een 945 heb.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens Carlo heb ik een verzwaarde bladveer en gewone veren eronder. Hopelijk kunnen wij op 21 juni mijn auto even bij de mini-meeting op de brug doen. Ik wil dan wel even foto's maken hoe de construktie er bij mij uitziet.
Of is hier iemand die weet wat ik er dan precies onder heb.
- Martin Deckers
- Nieuw lid
-
Groet Martin
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Roger Smeets
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als het de rubbers zijn, zou ik dat ook graag willen weten. Het is me een doorn in het oog, die ingezakte luxe wagens (om maar te zwijgen over hoe onhandig het kan zijn)Mathy schreef : Hallo Martin
Ik hoop dat binnenkort iemand met een doorzakkende 9(6)0 (vanaf mj 1995) z'n nivomats plus rubbers vervangt. Want ik zou toch wel graag willen weten, waarom die nu precies doorzakt. Ondanks dat ik een 945 heb.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb jij ze nieuw gekocht, of gebruikt? Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? Ik heb net even gekeken, en ik gok dat je met het maken van de opening voor de luchtslang klaar bent, of heb ik dat verkeerd?Mathy schreef : Hallo Michael
Ik heb ze niet alleen op m'n to-do lijstje staan, maar ook in de garage liggen. Maar dat zal de kenners niet verbazen.Michael Oud schreef : Dan heb ik bij deze dus wéér meer op mn to-do lijstje...
Hou er wel rekening mee, dat de A-stijl bekleding van een 960/90 geen opening heeft. Door die opening stroomt bij de 740/940 de lucht die later uit de uitstroomopeningen op de deuren komt.
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb ze tweederhands gekocht. Samen met nog wat nadere zaken zoals de deurpanelen uit dezelfde 965. Ik meen dat ik voor het geheel destijds 125 euro kwijt was, maar of er verder nog iets bij zat, weet ik even niet. Voordeel van die "stoffen" bekledingsdelen is, dat daar soms ook leeslampjes inzitten voor de panelen boven de achterdeuren.
Groetjes
Mathy
PS de deurpanelen moet ik dus ook (nog) aanpassen. De luchtuitstroomopeningen (plastikdelen) heb ik al een tijdje geleden bij de dealer gehaald.