Wat kan ik hier uit afleiden ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb vanmorgen zekering 1 (fuelpump) er een paar minuten uit gehad en het resultaat was ................... geen verbetering.
Groet,
Roger Kuypers
Wolvega
<sup>Volvo 740 Turbo Intercooler 1989 Italie B200ET Black(line) Sedan 182.600</sup>
<a href=" members.home.nl/rpakuypers "> members.home.nl/rpakuypers </sup></a>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb zojuist nog eens gereset, maar nu met de motor op bedrijfstemperatuur en dat heeft ook niet geholpen. Dan toch maar tot zaterdag wachten.
Groet,
Roger Kuypers
Wolvega
<sup>Volvo 740 Turbo Intercooler 1989 Italie B200ET Black(line) Sedan 182.600</sup>
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vanavond stond ik even achter de auto en hij stonk behoorlijk naar benzine. Wellicht toch een te rijk mengsel ? Hoe verander ik dat ?
Groet,
Roger Kuypers
Wolvega
- V700 register
- Nieuw lid
-
Misschien is de brandstofdrukregelaar naar de vaantjes. Ik zou hem eens vervangen. Probeer eens. Of wellicht lambda sensor defect..
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo Robert,
mijn B200FT heeft geen lambdasonde omdat die in het systeem van de B200ET, de motronic gelepeld is. Daar kan het niet aan liggen. Die brandstofdrukregelaar, waar zit die precies ?
Groet,
Roger Kuypers
Wolvega
Volvo 740 Turbo Intercooler 1989 Italie B200ET Black(line) Sedan 182.600
members.home.nl/rpakuypers
- V700 register
- Nieuw lid
-
Roger,roger schreef : Ik heb vanmorgen zekering 1 (fuelpump) er een paar minuten uit gehad en het resultaat was ................... geen verbetering.
probeer het eens met de accupolen (baat het niet, schaadt het niet)
Ik weet namelijk niet zeker of Fuse 1 wel de hele computer spanningsloos gooit en je geeft zelf al aan de Fuel Pump
Maarten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hedenochtend de accupolen enige tijd verwijderd en nog steeds geen verschil. Het mengsel is volgens mij veel te rijk als ik uitga van de behoorlijke benzinestank uit de uitlaat.
Maarten, ben je zaterdag in HHW ?
Roger Kuypers
Wolvega
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
roger schreef : Hedenochtend de accupolen enige tijd verwijderd ...
Als je de accu los wilt koppelen, hoef je alleen de minpool los te maken. Beide polen losmaken is alleen nodig als de accu er uit moet.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Roger,roger schreef : Hedenochtend de accupolen enige tijd verwijderd en nog steeds geen verschil. Het mengsel is volgens mij veel te rijk als ik uitga van de behoorlijke benzinestank uit de uitlaat.
Maarten, ben je zaterdag in HHW ?
OK, het probleem met een verstoring van de ECU is dus bij dze uitgesloten.
Het kan natuurlijk een defect zijn in de ECU. Ik zou zaterdag eens het blok aan de testbank hangen qua afstelling en zo.
Ik ben er helaas niet, ik heb een reeds al een half jaar geleden geplande familie reunie.
Maarten