APK afkeur CO te hoog 940 LPI G3

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-04-2006 15:36 #1136075 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: En dat is dus niet de fiets

Willem van Strik lidnr 328 schreef : Alleen een voertuig dat stilstaat is een ZEV. Emissie is op dat moment 0. gaat echter wel voor alle voertuigen op. Als je wilt stellen dat een fiets emissieloos is, vergeet je de hoeveelheid energie die de bestuurder ervan verbrandt bij het voortbewegen ervan. De brandstof die die bestuurder tot zich neemt, wordt evenmin emissieloos geproduceerd als de electriciteit waarop treinen en electrische autootjes rijden.

Willem van Strik
<font color="#ff0000">moderator</font>
Volvo 764GLE 1985 B28E 250.275 km
Volvo 945GL 1990 B230FB LPG 400.083 km
While (!asleep()) sheep++;

Dat is weer scherp opgemerkt Willem...
Maar dan leggen we de lat wat hoger
Dat eten doe ik toch wel, en in dezelfde hoeveelheden dan als ik met de auto zou gaan.
Het enige verschil is dat ik (nog) dikker wordt en dus meer fossiele brandstof verbruik dan als ik auto rij en dun ben.
hoe zit dat dan?

(fossiel brandstof: is niet die oude man op de fiets)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-04-2006 21:13 #1136087 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Arnold om nog even op jouw

Arnold om nog even op jouw vraag terug te komen, het stationair lopen van de auto is niet veranderd.Hij loopt wel mooi 900 toeren maar het blok beweegt iets wat overigens volgens Timen niet extreem was.
Wat betreft de kilometers van de katalysator:
Mijn 940 heeft 335000 gedraaid maar ik weet niet of er tussentijds een keer een nieuwe onder is gekomen, hij was wel echt helemaal kapot van binnen.
De katalysator die ik er nu onder heb gezet zag er nog als nieuw uit maar daarvan weet ik de kilometers niet, het bouwjaar wel dit is 1998.Dit stond tenminste op het kaartje wat er aan zat.(kat kwam oorspronkelijk bij Elferink uit Enter weg)
M.vr.gr,
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam