AvdAkker;63124 schreef : mooi dat hij 't nog steeds perfect doet! :y:
mijne is inmiddels ook gerepareerd:) moet enkel een nieuwe gaskabel hebben ivm kapotte kickdownschakelaar, heb dat op 't moment ff doorgelust.
was voor mij ook een leuke ervaring om aan een 82?r vario te sleutelen!
rekening krijg je niet, onderdelen komen uit magazijn van den akker whahaha dat soort dingen hebben we pas 12/15 jaar in voorraad. ik doe in principe al het sleutelwerk zelf, maar zodra het op printplaatjes aankomt kan ik nog veel leren van m'n pa, maarja wat wil je. speciale printjes ontwerpen, maken, testen en produceren is ruim 15 jaar z'n brood geweest...
Gelukkig pffff ik krijg geen rekening:lol:
Ik sleutel ook alles zelf maar hoofdzakelijk Daf46/Volvo66 de 343 was er eerst bij als winterauto. Nu is het de auto voor zoonlief en de 66 wordt de winterauto. Ik heb mijn sleutel kennis vergaard door al vele jaren gewoon te beginnen en het gewoon te doen met de adviezen van kenners. De laatste jaren ben ik pas echt bezig met sleutelen en opknappen van 46 en 66, daarvoor alleen de gewone auto's onderhoud en reparatie. Electronisch ben ik een absolute nul en heb geen kennis van transitoren en diodes. Ik had achteraf gezien wel met de info die ik nu heb die transitor kunnen solderen maar tegen pa vdAkker kan ik nooit op:). Ik ben super blij dat alles weer lekker rijd. En kan ik mij weer op de verbouwing storten.
Het is fijn zulke mensen als jullie te kennen en met elkaar toch een stukje historie op de weg te houden:y::y: