4 verschillende banden
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-12-2010 22:18 #854274
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 4 verschillende banden
als iemand nog een goede Michelin MXT of Energy zoekt?
ik heb er van ieders 1.
ook nog een setje met minder profiel, laat het even weten we kunnen evt. wat regelen, zeker als je handig bent en in de buurt van Tilburg zit.
ik wil ze wel ruilen bijv. voor een oliebeurtje (excl. de onderdelen).
ik heb er van ieders 1.
ook nog een setje met minder profiel, laat het even weten we kunnen evt. wat regelen, zeker als je handig bent en in de buurt van Tilburg zit.
ik wil ze wel ruilen bijv. voor een oliebeurtje (excl. de onderdelen).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-12-2010 08:43 #854299
door V300 register
Ik vind het grappig, dat veel mensen roepen dat je de meest veilige banden moet kopen, ongeacht de prijs.. Terwijl we wel allemaal in een behoorlijk onveilige auto in basis rijden....
Maak je geen illusies, de V300 is echt niet veilig.
Maar desondanks heb ik nu voor het eerst 4 nieuwe winterbanden gekocht voor op straat :] Gezien het aantal km's dat ik rij (60.000km /jaar) vond ik dat nog wel een goed idee. Dan is de "investering" van ?159 weer niet zo veel geld. E?n keer je voorganger een voorzichtig kusje geven is om precies te zijn ?437,- duurder
Maak je geen illusies, de V300 is echt niet veilig.
Maar desondanks heb ik nu voor het eerst 4 nieuwe winterbanden gekocht voor op straat :] Gezien het aantal km's dat ik rij (60.000km /jaar) vond ik dat nog wel een goed idee. Dan is de "investering" van ?159 weer niet zo veel geld. E?n keer je voorganger een voorzichtig kusje geven is om precies te zijn ?437,- duurder

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2010 19:29 #856778
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 4 verschillende banden
Je moet toch iets doen om je 300 wat veiliger te maken...? Ik wil helemaal niet in een andere, veiligere auto rijden, dus dan mijn 360 maar zo veilig mogelijk maken.rwdstudent;161960 schreef : Ik vind het grappig, dat veel mensen roepen dat je de meest veilige banden moet kopen, ongeacht de prijs.. Terwijl we wel allemaal in een behoorlijk onveilige auto in basis rijden....

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-12-2010 19:34 #856780
door V300 register
Frits, je hebt me overtuigd. Als jij nog een set gemartelde Wanli's voor me hebt liggen inclusief een paar fietspompen van schokbrekers kom ik ze voor een krat bier wel halen

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-12-2010 21:10 #856792
door V300 register
Kale Wanli's zijn gratizzz

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-12-2010 00:12 #857628
door V300 register
niemand interesse in mxt of energy banden, anders neem ik ze nog niet eens mee terug denk ik.
Moderators: Mark Smeets