1.7 Turbo 440 in 343DL
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zat er zelf aan te denken om de auto geel met zwart te spuiten. De voorkant zwart, wat overloopt in geel. De bumpers zou ik dan zwart willen laten en ook de raamjalouzieen. Over de achterspoiler ben ik nog niet helemaal uit; meespuiten of juist niet? Zwart laten geeft een old-skool-look, meespuiten iets moderner, maar dan steekt het misschien wel af tegen de raamjalouzie.
De chromen randjes blijven iig zo en ook de raamrubbers blijven natuurlijk zwart!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Wat hij zegt!setsunakaede;113727 schreef : Vet boem lauw GO Erik!
Mooie vangst!
Dat zwart met geel vind ik niks... Hier rijdt er een gepimpte Ibiza Rond met die combo en ter plaatse van de geleidelijke overgang lijkt hij gewoon vies te zijn...
Welke kleur het ook wordt, spoiler & jalouzie lekker dat plastiekkleurtje laten houden!
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;113872 schreef : Die kleuren doen me ook een beetje denken aan die Honda MT's uit de jaren 80/90...
Nee, Opel Kadett C GT/E en Opel Manta B GT/E. Kijk maar eens op Google.

- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;113872 schreef : Die kleuren doen me ook een beetje denken aan die Honda MT's uit de jaren 80/90...
Honda MTX bedoel je

M'n Honda MB had ook al dezelfde kleur

Alleen geel vind ik een beetje saai..........vandaar de combinatie met zwart. Daarnaast zijn het 2 praktische kleuren: motorkap zwart om schittering tegen te gaan en de rest van de auto een lichte kleur om te voorkomen dat de boel flink opwarmt door de zon........
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
G??n idee... ik heb nooit enige interesse in brommers gehad... :nono: Ondingen zijn het!Ovlov 3.6L;113884 schreef : Honda MTX bedoel je
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;113890 schreef : G??n idee... ik heb nooit enige interesse in brommers gehad... :nono: Ondingen zijn het!
ech nie...:groovy:
- V300 register
- Verbannen
-