343R 16v!
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;26276 schreef : koppelingshuizen zijn niet uitwisselbaar tussen de C- en F- motoren van Renault. het antwoord is dus; helaas...
daar heb ik namelijk in 2004 al naar zitten kijken...
Hmm, ik had geredeneerd: R5 en Clio bak zijn uitwisselbaar, dus volvo vast ook...Maar had al zo'n vermoede dat dat te mooi zou zijn.
Gister overigens de BB velgjes gekocht, die kerel had zo veel liggen! Een sloperij heeft normaal gesproken minder mooie spullen liggen. Ik heb er de DLS motorkap ook meegenomen, en toen hij zag dat mn achterlicht kapot was, gaf hij me ook nog een mooi achterlicht cadeau. Een echte liefhebber dus!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Jij weet ook niet wat je wilt.

- V300 register
- Verbannen
-
Even een kleine aanpassing: Dit topic word ff weer terug omgedoopt naar wat het aanvankelijk voor bedoeld was. De 16v. De 16v komt in de blauwe 343. Dus alles over de special is te vinden in dit topic: forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=2041
[mod] de betreffende berichten die over die auto in dit topic stonden zijn daarheen verplaatst. [/mod]
Ik heb als streven op dit moment om na mn vakantie te beginnen aan de 343. Liefst neem ik een week vrij, en werk ik een weekje kei-hard door. Enige wat ik nog nodig heb, is ruimte...Mocht iemand iets weten/hebben...?!
Plan met de chocolip is kort maar krachtig: Lichtgewicht, en SNEL. Het moet echt een speelauto'tje worden. En word dus ook zo netjes mogelijk kaal gemaakt. Eerst even met de lak die de auto nu heeft. En wellicht later ooit nog eens een totale opknapbeurt.
Interieur van de auto gaat zich beperken tot 2 race-kuipjes waarschijnlijk, een dashboard, 2 deurpaneeltjes, en misschien nog vloerbedekking om het blikke effect weg te halen. Een rolkooi zou gaaf zijn, maargoed, kom daar maar eens aan...
Exterieur krijgt ooit dus waarschijnlijk nog eens een mooie look. Maar voorlopig is het niet veel meer als een lelijke grouwe blauwe prutlak-laag, 13" 7j honingraadvelgjes en misschien een spoilertje ofzo...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

Als ik echt zoveel aan de auto ga uitgeven, wil ik er wel echt een doel mee hebben...Drift/rally/race of iets in die zin. Maar alles boven alles, moet het een straatauto blijven, met gewoon APK...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
en als je hem op t circuit gaat gebruiken, helm op en ramen eruit

scheelt een boel gewicht en dat vierkante luchtweerstand

hij kan idd wel licht worden hoor

enne gewoon die knoppen eruit gooien, en er een leuke 5 bak onder maken.
das ook makkelijker als je zoals frits op de baan wil zwaaien

- V300 register
- Verbannen
-
ter herinnering; dit topic gaat over het motorproject van Erik, te weten een 16 kleps Clio motor, die in een 343 komt te liggen.
volgens mij hebben we een status update met v??l fotos nodig

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-