343R 16v!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-05-2007 17:49 #669658
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 343R 16v!
i met streepje kan het forum niet hebben

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-05-2007 17:51 #669659
door V300 register
ik was het al aan't oplossen terwijl jij het zag .. had het al eens gemerkt, maar vergeten..
Nu nog eens een droge opmerking van Frans, en binnenkort misschien iedereen groen van jaloezie..
dubbel grijns
Nu nog eens een droge opmerking van Frans, en binnenkort misschien iedereen groen van jaloezie..

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-05-2007 18:03 #669660
door V300 register
Hehe, 1700'tje is ideaal! Ik doe eigenlijk vet moeilijk. Met een doodnormale 1700 ben je zo klaar. Maargoed, ik heb heel weinig met het nieuwe type 340. Vind die oude koplampjes, achterlichtjes enzovoorts veel aparter .
En even ter gerust stelling: De rode vind ik leuker met 16v, maar de kans is klein dat het de rode word... Enige waar ik mee zit is dat de blauwe echt toe is aan een spuitbeurt, en dat kost nogal wat. Het niet laten doen, houd in dat mn carosserie hard achteruit gaat, en de auto nergens geen goed plekje heeft helaas(mag hem niet voor de deur zetten. Ze vinden hem te lelijk;), 't ziet er nu ook gewoon uit als een ragbak). Bovendien heb je dan ook 2 verzekeringen, 2x APK troubles enzovoorts.
Overigens ben ik niet iemand die de historische waarde van deze auto gaat bekijken enzo...Die rode nog enigszins, die is gewoon cool, en apart...maar die blauwe is gewoon een lelijke oude auto
En even ter gerust stelling: De rode vind ik leuker met 16v, maar de kans is klein dat het de rode word... Enige waar ik mee zit is dat de blauwe echt toe is aan een spuitbeurt, en dat kost nogal wat. Het niet laten doen, houd in dat mn carosserie hard achteruit gaat, en de auto nergens geen goed plekje heeft helaas(mag hem niet voor de deur zetten. Ze vinden hem te lelijk;), 't ziet er nu ook gewoon uit als een ragbak). Bovendien heb je dan ook 2 verzekeringen, 2x APK troubles enzovoorts.
Overigens ben ik niet iemand die de historische waarde van deze auto gaat bekijken enzo...Die rode nog enigszins, die is gewoon cool, en apart...maar die blauwe is gewoon een lelijke oude auto
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2007 10:38 #669693
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic 343R 16v!
Als je zo denkt over die blauwe mag je em hier altijd neerzetten.
Dan kunnen de puntlasfrees en snijbrander nog eens hun honger stillen....
Dan kunnen de puntlasfrees en snijbrander nog eens hun honger stillen....

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-05-2007 15:01 #669727
door V300 register
ow, zo bedoel ik het nou weer net niet...
Het is en blijf mn 1e auto'tje. Zou er heel veel moeite mee hebben om hem weg te doen, en zou hem dan liever aan iemand verkopen die er ook nog echt iets van maakt. Want dat is ?cht goed te doen. Die rode heeft veel meer roest...De gril is echt slecht, voor de rest nauwelijks een plekje.

- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2007 16:40 #669738
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic 343R 16v!
Hier wordt alles gerecycleerd (al het goede komt op een andere auto) maar dat tweetal moet ik blijven voeren snap je, anders komen ze nog om...en dat zou ik weer jammer vinden als dierenvrind.:rolleyes:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-05-2007 14:24 #670037
door V300 register
Zeker weten in de blauwe inbouwen. Al spuit je hem zelf (ik vind dat doffe wel wat hebben trouwens), en eventueel ooit nog eens fatsoenlijk.
Wat doe je met de amazone? Zoiets wil ik ooit ook nog eens hebben (al is die van jou op het eerste gezicht in te goede staat
Wat doe je met de amazone? Zoiets wil ik ooit ook nog eens hebben (al is die van jou op het eerste gezicht in te goede staat

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-05-2007 14:57 #670041
door V300 register
Waarschijnlijk word het idd de blauwe.
De amazone is op de foto wel iets mooier als in het echt. Hij heeft wel zn plekjes. Als ik er weer verse apk op heb, gaat hij rond de 2000 weg. Als ik later gesettled ben, leuk huis met garage enzo...dan koop ik pas weer een oudere volvo. Alleen dat motorblok heeft me al bijna 1000 euro gekost, en dan heb ik het nog goedkoop gedaan(als in, geluk gehad)! Voor een student te duur allemaal...
De amazone is op de foto wel iets mooier als in het echt. Hij heeft wel zn plekjes. Als ik er weer verse apk op heb, gaat hij rond de 2000 weg. Als ik later gesettled ben, leuk huis met garage enzo...dan koop ik pas weer een oudere volvo. Alleen dat motorblok heeft me al bijna 1000 euro gekost, en dan heb ik het nog goedkoop gedaan(als in, geluk gehad)! Voor een student te duur allemaal...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2007 15:40 #670044
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 343R 16v!
Waar kun je zo goedkoop een RVS uitlaat laten lassen? Klinkt interessant.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-05-2007 21:47 #670059
door V300 register
Klinkt als een bastech uitlaat..
Moderators: Mark Smeets