340 Turbo Wolf in schaapskleren
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-06-2006 17:57 #660134
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 Turbo Wolf in schaapskleren
Als de originele koppeling het koppel niet aan kan gaat er geen 1.4 volvo koppeling meer in. dan moet er iets beters komen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-06-2006 11:48 #660135
door V300 register
De koppeling kan het koppel lang aan maar zal sneller slijten...
Ruwheidswaarde en drukkkracht zijn van belang voor het over te brengen koppel (het oppervlak is alleen maar van belang voor de levensduur)
Ruwheidswaarde en drukkkracht zijn van belang voor het over te brengen koppel (het oppervlak is alleen maar van belang voor de levensduur)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-06-2006 12:21 #660136
door V300 register
Klopt, ruwheidswaarde en drukkracht zijn zeer belangrijk. Echter is het oppervlak ook van belang voor het over te brengen koppel.
Een meerplaats koppeling kan ook meer koppel over brengen. Dat is enkel omdat er meer oppervlakte is.
Ik heb formules om een koppeling te kunnen berekenen. Ik zal ze is een keer plaatsen.
groeten Frits
Een meerplaats koppeling kan ook meer koppel over brengen. Dat is enkel omdat er meer oppervlakte is.
Ik heb formules om een koppeling te kunnen berekenen. Ik zal ze is een keer plaatsen.
groeten Frits
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-03-2007 18:06 #660240
door V300 register
pfff.. ik was bij pagina 12 ofzo?

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-03-2007 23:59 #660246
door V300 register
Yep, kun je weer overnieuw beginnen 
Wees blij dat je project niet gecrasht is, kon je daar ook weer mee overnieuw beginnen

Wees blij dat je project niet gecrasht is, kon je daar ook weer mee overnieuw beginnen

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-03-2007 02:32 #660251
door V300 register
je hebt de fotos in ieder geval nog zelf!
dat scheelt al een hoop natuurlijk.
feit dat het topic al bestond wil trouwens zeggen dat het inmiddels al meer dan een half jaar duurt
lig je nog op schema inmiddels???
dat scheelt al een hoop natuurlijk.
feit dat het topic al bestond wil trouwens zeggen dat het inmiddels al meer dan een half jaar duurt

lig je nog op schema inmiddels???
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-03-2007 11:27 #660252
door V300 register
Bahhaha..
Ik ben Mei 2006 begonnen. Ik wilde toen in de zomervakantie klaar zijn. Inmiddels is het weer Maart 2007. Ik heb nu wel een strike deadline, ik wil hoe dan ook in de aankomende zomervakantie gereden hebben met de 343. Ik heb zelfs besloten om in de zomervakantie minder te gaan werken dan vorig jaar. Elke middag heb ik nu vrij. Bovendien wil ik om de deadline te halen eventueel nog bepaalde zaken uitbesteden. Nu doe ik letterlijk alles zelf, waadoor alles giga veel tijd kost. Ik ben inmiddels al anderhalve maand bezig om alleen al de flezen voor het uitlaatspruitstuk te frezen, gratis.. Maar niet snel en nauwkeurig.
Ook denk ik een mig/mag lasapparaat te kopen. Ik kan eigenlijk gewoon niet zonder.
Groeten,
Frits
ps: ik ben weer naar de schuur

Ik ben Mei 2006 begonnen. Ik wilde toen in de zomervakantie klaar zijn. Inmiddels is het weer Maart 2007. Ik heb nu wel een strike deadline, ik wil hoe dan ook in de aankomende zomervakantie gereden hebben met de 343. Ik heb zelfs besloten om in de zomervakantie minder te gaan werken dan vorig jaar. Elke middag heb ik nu vrij. Bovendien wil ik om de deadline te halen eventueel nog bepaalde zaken uitbesteden. Nu doe ik letterlijk alles zelf, waadoor alles giga veel tijd kost. Ik ben inmiddels al anderhalve maand bezig om alleen al de flezen voor het uitlaatspruitstuk te frezen, gratis.. Maar niet snel en nauwkeurig.

Ook denk ik een mig/mag lasapparaat te kopen. Ik kan eigenlijk gewoon niet zonder.
Groeten,
Frits
ps: ik ben weer naar de schuur

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-03-2007 11:53 #660257
door V300 register
owjah, wat ook scheelt in het aantal pagina's is dat nu volgens mij iets meer berichten per pagina weergegeven worden als voor de crash.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-03-2007 14:08 #660266
door V300 register
Klopt, 5 stuks meer geloof ik.
Maar Frits, ik zou je willen aanmoidigen om zsm weer wat picca's on line te mikken!
Maar Frits, ik zou je willen aanmoidigen om zsm weer wat picca's on line te mikken!

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-03-2007 17:29 #660274
door V300 register
straks komen er hele mooie verse plaatjes.
ik ben vanmiddag bij frits geweest om te hobbyen namelijk
ik ben vanmiddag bij frits geweest om te hobbyen namelijk

Moderators: Mark Smeets