360 loopt niet
- V300 register
- Verbannen
-
Als ie twijfelachtig tussenin staat.. geen idee wat je dan moet doen bij een B200
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
antiekeradio;190388 schreef : zowieso even je kleppendeksel eraf halen, BDP cilinder 1 opzoeken, checken of de nokken allebei schuin omhoog staan, en dan kijken of de arm van de verdeler naar de goede aansluiting op de verdelerkap wijst.
Als ie twijfelachtig tussenin staat.. geen idee wat je dan moet doen bij een B200
d-riem eraf halen en alle tandwielen op tijd zetten
- V300 register
- Verbannen
-
wat ik bedoelde is, of je de verdeleras makkelijk op een andere positie kunt terugzetten zoals bij B14 (eruit trekken, verdraaien, terugzetten, controleren, klaar)
- Tim Schoutrop
- Nieuw lid
-
Ik ga toch eens proberen met een andere renix.
Ik vind het nog steeds vreemd dat ik op pin 1 van het zwarte relais/stuureenheid/renix niks meet terwijl ik aan het starten ben, terwijl dit volgens de vraagbaak een knipperend lampje zou moeten opleveren.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Tussenassen verspringen niet zomaar, maar bij het monteren van een d-riem is het makkelijk om het tandwiel van de tussenas te verdraaien. Verdeler verdraai je niet zomaar.
Verkeerd monteren van de bougiekabels zorgt toch vaak voor iets van geluid/gepruttel (backfire).
Misschien controleren of er wel vonk is, de renix eens controleren (misschien heeft Erik nog iets liggen?) en de ljet ecu eens checken.
Weet je wel al of er brandstof bij de rail komt? Komt er brandstof uit de retourleiding?
Hoor je de pomp zoemen bij omdraaien van sleutel in contactslot?
Misschien handig om een duidelijke samenvatting te maken van wat wel en niet lijkt te werken.
Je vertelde pas van die meting van de Ljet in samenhang met een signaal tussen de renix en Ljet. Wat is dat precies voor signaal, wat meet je dan?
Volgens mij bestaat er geen samenwerking tussen beide systemen buiten het gebruik van hetzelfde toeren signaal.
Misschien toch maar eens die hulplijn gebruiken;)
- V300 register
- Verbannen
-
eens los. Spuit ze in met contactspray en steek ze weer in elkaar.
Sorry voor de wazige foto, maar een duidelijkere heb ik momenteel niet.
Dit is overigens linksvoor in de auto.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb nu precies hetzelfde:(
- Tim Schoutrop
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Je hebt alles vervangen, maar niet de bougies?
Even eruit draaien en voorzichtig met een staalborstel
en wat schuurpapier ontkolen.