minimale terugval toeren bij gas vanuit stationair
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-06-2011 12:32 #876829
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic minimale terugval toeren bij gas vanuit stationair
Meten is weten, dus de oude terugplaatsen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-06-2011 10:05 #876933
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic minimale terugval toeren bij gas vanuit stationair
die is helaas te ver beschadigd om nog terug te plaatsen.
het lijkt wel dezelfde te zijn. In ieder geval dezelfde afmeting, niet zo'n grotere met een toerenbegrenzer.
vanochtend de ouder bougiekabels terug geplaatst.
straks eens een ritje maken en het verschil een bekijken.
het lijkt wel dezelfde te zijn. In ieder geval dezelfde afmeting, niet zo'n grotere met een toerenbegrenzer.
vanochtend de ouder bougiekabels terug geplaatst.
straks eens een ritje maken en het verschil een bekijken.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-06-2011 19:45 #877324
door V300 register
oude kabels terug geplaatst, hij trekt weer een stuk beter
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-06-2011 21:31 #877333
door V300 register
Hoe kan dat nou? Had je goede Beru of Volvokabels?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2011 21:50 #877334
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic minimale terugval toeren bij gas vanuit stationair
als de oude kabels een beter resultaat geeft als nieuwe, kan het alleen maar zijn dat de nieuwe kabels niet goed op de bougies gedrukt zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-06-2011 23:41 #877346
door V300 register
nieuwe boschkabel set.
oude was een volvo set die dikke blauwe
oude was een volvo set die dikke blauwe
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2011 17:44 #877373
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic minimale terugval toeren bij gas vanuit stationair
heeft de garage de kabels vernieuwd?
voorheen had ik bougiekabels van -ik dacht- beru, maar die pasten niet goed op de bougies. an sich waren die kabels nog goed, maar ik heb toch nieuwe bij de dealer gehaald en het verschil was echt te merken.
voor de kosten hoef je het niet te laten!
voorheen had ik bougiekabels van -ik dacht- beru, maar die pasten niet goed op de bougies. an sich waren die kabels nog goed, maar ik heb toch nieuwe bij de dealer gehaald en het verschil was echt te merken.
voor de kosten hoef je het niet te laten!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-06-2011 18:21 #877375
door V300 register
Soms is het echt pet met de onderdelenvoorziening. Ben laatst 3 keer terug geweest voor een rotor. Zeldzaam zeiden ze, niet meer aan te komen.... Duh, hoeveel redblocks zullen er nog rondtuffen???? Ik ga voortaan naar dealer of subdealer, iig waar ze verstand hebben van onderdelen. Krijg je altijd het goede spul. Paar centjes meer, maar happy driving. Overigens heb ik een set van Beru dat exact hetzelfde is als 'origineel Volvo'.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2011 20:04 #877390
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic minimale terugval toeren bij gas vanuit stationair
het is inderdaad waar dat (sommige) dealers nog moeite doen.
laatst moest ik voor de 345 een nieuwe bobinekabel hebben; dit is een bijzondere omdat de bobine bij mij op het schutbord zit, ik moest dus een hele lange hebben maar wel voor een b19.
de dealer is wel gauw een halfuur bezig geweest om het onderdeelnummer uit te zoeken (stond niet meer in de computer, dus de oude boeken werden erbij gepakt) en toen 'ie 'm eindelijk had, bleek deze niet meer leverbaar...
moraal van het verhaal; deze dealer zegt pas dat iets niet meer leverbaar is, als iets ook echt niet meer leverbaar is en als het nog wel leverbaar is, leveren ze koste wat kost het GOEDE spul.
laatst moest ik voor de 345 een nieuwe bobinekabel hebben; dit is een bijzondere omdat de bobine bij mij op het schutbord zit, ik moest dus een hele lange hebben maar wel voor een b19.
de dealer is wel gauw een halfuur bezig geweest om het onderdeelnummer uit te zoeken (stond niet meer in de computer, dus de oude boeken werden erbij gepakt) en toen 'ie 'm eindelijk had, bleek deze niet meer leverbaar...
moraal van het verhaal; deze dealer zegt pas dat iets niet meer leverbaar is, als iets ook echt niet meer leverbaar is en als het nog wel leverbaar is, leveren ze koste wat kost het GOEDE spul.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-06-2011 23:30 #877408
door V300 register
idd van een garage, maar na overleg hoor.
ik vond Beru nogal aan de prijs. ik weet niet wat die doen als ik er daar nieuwe van op zet.
maar voorlopig even investeringen meer in de auto.
wou maar even delen dat er veel verschil in zit.
ik vond Beru nogal aan de prijs. ik weet niet wat die doen als ik er daar nieuwe van op zet.
maar voorlopig even investeringen meer in de auto.
wou maar even delen dat er veel verschil in zit.
Moderators: Mark Smeets