Ophangsteun middendemper
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-11-2009 10:36 #803895
door V300 register
jij hebt een vario, 1.4 dus. dit topic staat in de afdeling 2 Liter en heeft daar dus ook alleen betrekking op. De 2 Liter heeft normaal een hele andere montage, dit is een 'eigen bouwsel' wat mogelijk beter werkt dan de originele constructie.
Beantwoord door V300 register in topic Ophangsteun middendemper
Thon Daf 46;124643 schreef : Zo hoort het bij mijn 343 er ook uit te zien. Ik had geen idee hoe het er orgineel uitzag maar heeft bij mij zo nooit gezeten en die draadbeugeltjes nooit gezien. Ik heb nu 2 trekveren gemonteerd. Als die het opgeven zal ik op zoek gaan naar de orginele beugeltjes en rubbers
jij hebt een vario, 1.4 dus. dit topic staat in de afdeling 2 Liter en heeft daar dus ook alleen betrekking op. De 2 Liter heeft normaal een hele andere montage, dit is een 'eigen bouwsel' wat mogelijk beter werkt dan de originele constructie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-11-2009 13:46 #803920
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Ophangsteun middendemper
Dit komt net in me op; die rubbers beperken de zijdelingse beweging van de uitlaat aanzienlijk. Ze absorberen de trillingen met positief effect op de levensduur van de uitlaat.
Maar wat gebeurd er bij verticale trillingen? Vangen die rubbers die ook op?
Ik zit er niet op te wachten dat bij elke drempel de uitlaat tegen het hitteschild ramt.
Maar wat gebeurd er bij verticale trillingen? Vangen die rubbers die ook op?
Ik zit er niet op te wachten dat bij elke drempel de uitlaat tegen het hitteschild ramt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-11-2009 18:55 #803941
door V300 register
Joost, sinds de montage van de rubbers heb ik geen verontrustende geluiden vanuit de onderzijde meer mogen vernemen. Verticale beweging is, als ie er al is, minimaal. Uitlaat raakt, ook tijdens stevig trappen (het op dit moment gemonteerde diff is 100% sper) nergens de auto!
Beantwoord door V300 register in topic Ophangsteun middendemper
volvofiel;124785 schreef : Maar wat gebeurd er bij verticale trillingen? Vangen die rubbers die ook op?
Joost, sinds de montage van de rubbers heb ik geen verontrustende geluiden vanuit de onderzijde meer mogen vernemen. Verticale beweging is, als ie er al is, minimaal. Uitlaat raakt, ook tijdens stevig trappen (het op dit moment gemonteerde diff is 100% sper) nergens de auto!
Moderators: Mark Smeets