Ophangsteun middendemper
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

De nieuwe uitlaat moet wat langer mee.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Sindsdien geen probleem meer!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
850 Estate;123635 schreef : Ik herken het probleem; wij hebben het opgelost door op de beugel die op de middendemper gelast zit aan weerszijden de boel te stabiliseren met rubbers en haken in de tunnel.
Sindsdien geen probleem meer!
Ik heb geen haken :cry2:
T?ch weer zelf wat beunen...
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;123678 schreef : Ik heb geen haken :cry2:
T?ch weer zelf wat beunen...
Pas hoorde ik een vreemde rammel en bleek de enkele pijp bij het spruitstuk recht afgescheurd te zijn, zat nog net een 1 centimetertje vast. Ik vindt het vreemd dat de pijp naar achter bij het spruitstuk hangt en de eerste ophangpunt de demper is. Er zaten wel ophangpunten aan de uitlaat gelast. Aan de bodem zat niets alleen een paar inkepingen. Eerst was ik van plan iets te maken met rubbers. De laatste rubberringen die ik gekocht heb de laatste jaren zijn binnen een paar maanden doorgescheurd. Nieuwe rubbers zijn in mijn ogen tegenwoordig van een slechtere kwaliteit. Bij verschillende zaken gekocht en toch steeds gauw kapot. Ik heb met 2 trekveren nu de uitlaat opgehangen zodat de inmiddels gelaste aansluiting op het spruitstuk veel minder belast wordt. Is toch zonde om een uitlaatpijp binnen een jaar zonder in of uitwendige roest weg te gooien.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Ik bedenk me nu dat ik die nog steeds vast moet zetten... (6000km verder inmiddels :no_comment:)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Hoewel bij mijn middendemper geen draadeinden zitten maar slechts ogen om een bout en moer door te doen. Is dat bij elke 360 van >86 of niet?
Een keer die benzinetank-afschermplaat stralen en spuiten geeft trouwens al een heel ander aanzicht aan je auto