Remy's 360

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-06-2009 22:35 #784563 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Remy's 360
Dat dacht ik daar al:) aan die projecten te zien moest jij het wel zijn:D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-06-2009 22:43 #784564 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Remy's 360

Carioca;109600 schreef : Zooo, hij is er weer! Vrijdag kwam 'ie door de APK en vrijdagavond laat kon ik rijden:D Ik heb wel een foto, maar moet vandeweek even betere maken. Wat een prima ding is dit zeg:yeah:. Natuurlijk zijn er nog wel wat dingetjes die op korte termijn geregeld moeten worden: Nieuwe deur- en achterkleprubbers, komen deze week, distributie, wordt vrijdag geregeld, en een rondje balanceren. En later nog wat overig laswerk doen bij Erik en een nieuwe voorruit regelen. Maar verder is 'ie helemaal top:D

is't carburateurtje nu goed of draait hij nog steeds als een gaar geval?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-06-2009 22:48 #784565 door V300 register
Op zich goed, al loopt hij wat te snel en een beetje onregelmatig (1100-1300 tpm) stationair, en als de motor niet helemaal goed warm is wil hij met afremmen en koppeling intrappen om te stoppen wel eens uitvallen. Na de eerste lange snelwegritten gaat het wel steeds beter. Heb het idee dat de motor eens een paar keer goed warm gestookt moet gaan worden. Dan zit ' ie bij mij wel goed.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-06-2009 23:03 #784568 door Anjo van den Akker
:no: ik ben helaas bang van niet.

ik heb namelijk een vlotterdekselpakking van een 1700 carb moeten gebruiken omdat de pakking die er in zat in 3 stukken lag. dat is allemaal leuk en aardig, maar er is net 1 kanaaltje in die pakking dat afwijkend is. en laat het nou ook net verdomme het ene kanaaltje zijn wat mede verantwoordelijk is voor een goede afstelling en een goede stationairloop!!!..

als ik dat overigens n?et had gedaan, had hij de co waarden totaal niet gehaald want hij liep 1600 toeren stationair en veeeeeels te rijk (als ie al stationair liep;D)

als iemand een reserve B200K carburateur heeft, wil ik die wel reviseren (of Duco als jij dat wilt mag dat uiteraard ook) ik durf te wedden dat hij daarna pas echt mooi gaat lopen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-06-2009 23:20 #784575 door V300 register
Dat lijkt me wel een mooi idee. Voor een dergelijke revisie heb ik nog wel wat coaching nodig denk ik dus daarover wil ik nog wel even contact houden :yesyes: En ik moet dus een passende carb zien te vinden. Werk te doen, dus. En als er in dit topic iemand langskomt die zegt, zo'n carb heb ik nog wel, laat maar weten:) Je weet nooit wie er kijkt:D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-06-2009 23:22 #784576 door V300 register
Die carbs liggen niet zo dik gezaaid geloof ik. Misschien moet je in de 240 wereld zoeken? Ik heb niet zoveel verstand van carbs maar ik geloof dat ze daar beter aan te komen zijn...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-06-2009 23:38 #784579 door V300 register
Volvo's met B230K hebben ook een Solex 34-34 CISAC... en volgens Google de Peugeot 305 GTX 1.9 ook :)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-06-2009 23:40 #784580 door Anjo van den Akker
maaaaaaarrrrrrrrrrrrrr volgens mij hebben die ook een andere sproeierbezetting....

WOUTER:D:D:D:D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-06-2009 23:55 #784581 door V300 register
Overzetten dan die rommel :)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-06-2009 23:58 #784582 door Anjo van den Akker
zou ik bij een weber 32 dir zo doen,

die vlotterhoogte en handling van de vlotter bij een solex cisac komt zo kritisch, je moet onderhand de vaste hand en blik van een hersenchirurg hebben wil je dat goed krijgen en de constructie van de dubbele vloter is zo fragiel dat zodra die vlotterkamer na de revisie dicht zit, hij blijft ie dicht ook:D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC