Remy's 360
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Carioca;109600 schreef : Zooo, hij is er weer! Vrijdag kwam 'ie door de APK en vrijdagavond laat kon ik rijden:D Ik heb wel een foto, maar moet vandeweek even betere maken. Wat een prima ding is dit zeg:yeah:. Natuurlijk zijn er nog wel wat dingetjes die op korte termijn geregeld moeten worden: Nieuwe deur- en achterkleprubbers, komen deze week, distributie, wordt vrijdag geregeld, en een rondje balanceren. En later nog wat overig laswerk doen bij Erik en een nieuwe voorruit regelen. Maar verder is 'ie helemaal top:D
is't carburateurtje nu goed of draait hij nog steeds als een gaar geval?
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik heb namelijk een vlotterdekselpakking van een 1700 carb moeten gebruiken omdat de pakking die er in zat in 3 stukken lag. dat is allemaal leuk en aardig, maar er is net 1 kanaaltje in die pakking dat afwijkend is. en laat het nou ook net verdomme het ene kanaaltje zijn wat mede verantwoordelijk is voor een goede afstelling en een goede stationairloop!!!..
als ik dat overigens n?et had gedaan, had hij de co waarden totaal niet gehaald want hij liep 1600 toeren stationair en veeeeeels te rijk (als ie al stationair liep;D)
als iemand een reserve B200K carburateur heeft, wil ik die wel reviseren (of Duco als jij dat wilt mag dat uiteraard ook) ik durf te wedden dat hij daarna pas echt mooi gaat lopen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
WOUTER:D:D:D:D
- V300 register
- Verbannen
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
die vlotterhoogte en handling van de vlotter bij een solex cisac komt zo kritisch, je moet onderhand de vaste hand en blik van een hersenchirurg hebben wil je dat goed krijgen en de constructie van de dubbele vloter is zo fragiel dat zodra die vlotterkamer na de revisie dicht zit, hij blijft ie dicht ook:D