Remy's 360
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Tot vanavond! PM je me je adres ook nog even?
- V300 register
- Verbannen
-
Gelukkig heeft Erik al een andere koper gevonden en ik hoop dat diegene er net zoveel plezier van gaat hebben als ik ermee heb gehad!
Omdat ik in verband met ziekenhuisvervoer voor mijn oma en vakantie toch een auto nodig heb, heb ik een Volvo 440 1.7 GL uit 1991 weten te bemachtigen. Geen 340 of 360, maar toch wel een hele fijne wagen hoor!
Misschien de 300 club uitbreiden naar de 400-serie, haha? Er zijn schijnbaar 0 440- en 460-serie liefhebbers, terwijl het toch het jonge broertje van de 300-serie is, nietwaar? Dan ben ik in ieder geval het eerste nieuwe lid van de 440-lichting!!!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Er bestaat wel een 400-serie Hyves. Er zijn best liefhebbers hoor!

- Mark Smeets
- Moderator
-
Misschien dat ze dat kunnen uitbreiden

Wat was er allemaal mis met de 360?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
remyhartelo;100078 schreef : ...heb ik een Volvo 440 1.7 GL uit 1991 weten te bemachtigen.
Dan moet er wel heel veel mis zijn geweest met de 360, want een 440 met een jaar apk en die niet heel veel achterstallig onderhoud heeft zal toch ook wel een eurotje of 500 moeten kosten.
De 400 serie, ik weet het niet. Op mijn werk staat een 440 1.8, dus al een later model van ik gok 1994. Dat ding is nog rotter dan de rotste 300 die ik ooit heb gezien (de 360 koffiebeker

- V300 register
- Verbannen
-
De 360 door de keuring heen halen, betekende veel lassen, wat andere kapotte onderdelen en een rekening van bijna 450 euro. Nadeel was dat er dan nog steeds zeer lelijke plekken op de 360 zichtbaar waren, waar ik dan weer veel in moest stoppen om die mooi te krijgen en niet verder te laten aftakelen. Best veel dus bij elkaar en ik heb simpelweg daar nu het geld niet voor, eerst afstuderen, snik.
De 440 heeft een paar oppervlakkige roestplekjes, die ik misschien zelfs zelf kan opknappen, ondanks mijn linkerhanden, haha. Qua techniek is ie volgens Erik bijna hetzelfde als de 340 1.7, dus hij lijkt toch veel op zijn voorganger. Oh nee, het lampje wat gaat knipperen als je je gordel nog niet omhebt, is nog veeeeeel irritanter. Dat lampje knippert denk ik drie keer sneller dan in mijn 360, met geluid nota bene!
De 480 heeft inderdaad een soort van club (register inderdaad), maar ik zou het toch leuker vinden om me hier definitief aan te kunnen sluiten. Joost, misschien laten beginnen als klein aanhangsel van de club; kan het langzaam uitbloeien tot een nog grotere vereniging met zowel 300's als 400's en behoud van een geproduceerde serie uit Born!
In principe een paar topic-onderwerpen toevoegen aan het forum en klaar ben je, nietwaar?
- V300 register
- Verbannen
-

Jammer dat je de 360 hebt moeten wegdoen Remy. Ohja en als je je heel hard aan dat gordelding ergert elke morgen, gewoon even het stekkertje onder de gordelhouder lostrekken

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
stekkertje aan massa vastleggen werkt wel, alleen is dan het hele nut van die functie: "h?ee lampie je vergeet je gordel" teniet gedaan
keuzes moet je maken remy, veel plezier met de nieuwe aanwinst!