Backfire, en hoe!
- V300 register
- Verbannen
-
dat blijkt wel weer uit zo een verhaal :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
ronaldromme;45311 schreef : draai er een andere bougie terug uit
en probeer die in het gat waar je die ene niet in kreeg lukt het dan wel dan ligt het aan de schroefdraad van de bougie
hoe zagen trouwens de oude bougies eruit?
je doet je auto toch niet weg omdat je er een bougie niet in krijgt?
nooit voor hetere vuren gestaan?:woops:
groetjes ronald
Dat eerste heb ik gedaan.
Eerste bougie was iets zwart en de tweede, m?t het probleem, was koffiebruin.
Als de bougie er in zit start de auto nog niet zoals ik zei. Op 3 poten blijft de motor ronddraaien.
Zeker voor heel hete vuren gestaan maar je moet lezen wat ik schrijf, in wat voor situatie ik zit.
De opmerking asbak vol is wat vergezocht. Dat weet je Wouter.
Laatste was kapotte distributie waar vervanging blok voor nodig was.
Deze heb ik dus met Erik geruild.
Ik ken mijzelf, later met mooi weer gaat het 300 gevoel weer wakker worden.
En daarbij te zeggen dat we in oktober heel wat roest hebben gelast bij Erik. Het is niet echt een roestvrij hard exemplaar.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Voor in het voorjaar heb ik ook een paar grote klussen gepland

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;45331 schreef : Is het probleem dat de bougie er niet ingaat, en daardus op 3 potten loopt wat dan dus logisch is.... OF, gaan alle 4 de bougies erin maar draait die alsnog op 3 potten? Je zegt namelijk dat als die erinzit hij het nog niet doet, athans dat lees ik. Ik vind het wel een mooi wagentje, als ik eerlijk ben.
Een bougie gaat er niet in. Ik heb getracht te starten met drie bougies er in.
Dan draait de motor rond maar slaat niet aan. Niet dat ik veel heb proberen te starten.
Als je wat wilt proberen moet je de sleutel hier halen. In Doorn. En dan rijdt je naar Maarn om te proberen. 3 km verderop.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik reed vandaag met mijn Porsche naar de werkplaats en opeens stotter de stotter enz. Motorkap opengedaan en wat bleek bougiekabels losgetrilt. Er weer goed opgedaan en voila, hij reed weer als een zonnetje. Zoiets kan bij iedere auto gebeuren. Perfecte auto's zijn nog niet gemaakt.
Ik hoop dat je hem houd en er in durft te investeren wat je anders in een andere auto zou investeren. Ik denk dat het dan, eventueel met hulp van ons, een picobello auto kan worden. Deze kan nog jaren (belastingvrij) blijven rijden.
- V300 register
- Verbannen
-
Wat mij opviel is dat in de verdelerkap geen plaatje zit. Dat bolle plaatje waar de rotor uit steekt. Wat waarschijnlijk dus vochtproblemen geeft.
Ik geef het nog een kans. Als ik hem aan de praat krijg kan ik hem tenminste voor de deur zetten.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;45337 schreef : Het is jammer dat er wel steeds geld in een andere auto geinvesteerd word, maar in de huidige auto niet.
Ik heb even zitten rekenen met het woord "jammer" in mijn hoofd.
3000 euro over 15 jaar geeft 200 euro per jaar. Echt "jammer" kan dat niet zijn.:f