Backfire, en hoe!
- V300 register
- Verbannen
-
Het gegeven is wel dat ik na de vele jaren 300 dit de eerste keer is dat mij dit overkomt. Zo vraag ik dus een bevestiging voor mijn vermoedens.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Nadat ik tweede bougie (met moeite) los haalde kreeg ik hem er met geen mogelijkheid meer in. Draad moet niet goed zijn. Nadat ik de verdelerkap had vastgezet, deze leek los te zitten maar was verder goed, trachtte ik te starten. Alles draait rond op drie poten maar slaat niet aan.
Het niet in kunnen draaien van een bougie kan voor veel gedoe zorgen.
Ik heb geen tijd en zin om met de auto bezig te gaan dus ik doe hem maar weg.
Gooi het eerst maar in de club.
Hij staat in Maarn bij de Chinees op de Kerklaan.
Het speelt ook mee dat ik hem zo weinig gebruik deze tijd van het jaar.
- V300 register
- Verbannen
-
Frans;45273 schreef : Het niet in kunnen draaien van een bougie kan voor veel gedoe zorgen.
Ik heb geen tijd en zin om met de auto bezig te gaan dus ik doe hem maar weg.
Gooi het eerst maar in de club.
Hij staat in Maarn bij de Chinees op de Kerklaan.
Het speelt ook mee dat ik hem zo weinig gebruik deze tijd van het jaar.
:eek: :cool: :wtf2: Omdat je een bougie er niet in kunt draaien doe je 'm weg? :no_comment: Je kunt als je weer es rustig tijd hebt toch proberen om het draad schoon te maken of te repareren? Apart om 'm dan maar meteen weg te doen... :f
- V300 register
- Verbannen
-
Je moet wel een onwijs goede bougiesleutel hebben, dat scheelt HEEL erg veel. Gewoon zo,n proffesionele. Met zo,n handsleutel lukt het vaak totaal niet. En dan maar blijven draaien dan gaat die vanzelf. DE bougie met een heel klein beetje olie invrijwen werkt ook wel. Sommige zeggen dat mag niet, maar ja als die er niet in wil...
Daarbij is het een mooi autootje, en ik denk ook dat die bijna geen plekken heeft met betrekking tot roest.
- V300 register
- Verbannen
-
EIgenlijk hoort het een beetje bij zo,n wagen, maar ik word ook soms moe van het gedoe, pff is er WEER iets. EN gelukkig zijn het van die dingen die je zo opgelost hebt, het enige wat niet zo opgelost was was de vario, en het laswerk. Maar dat was inprincipe ook binnen een aantal dagen opgelost met de juiste hulp.
Soms gaan er zo vaak dingen achter elkaar kapot, maar soms heb je ook tijden niks. Als alles eenmaal goed werkt heb je er lang plezier van!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zit met tijd, alleen de zaterdagen waarin ik eigenlijk iets anders wil of zelfs moet doen.
Dat ik de wagen bijna niet gebruik en bedenk dat als het voorjaar wordt ik hem pas meer ga nodig hebben.
Dus als het mij lukt met bougies dan ook misschien veel tijd kwijt ben met het op gang helpen van de auto en als dat niet lukt enz.
Als er iemand is de de wagen wil ruilen voor iets "als het maar rijdt en wat het is maakt mij niet uit" is het ook goed.
Ik heb Erik ook een mailtje gestuurd. Daar komt hij weg.
- V300 register
- Verbannen
-
Nieuw draad tappen in de kop is zo gebeurd... gekkie.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Je doet je auto toch niet zomaar weg?
Toen ik mijn 343 ging ophalen duurde het ook een tijd voor hij wilde starten, hij had drie maanden volledig stilgestaan.
Ik zou zeggen, probeer 't gewoon allemaal nog eens. Slaap d'r nog eens een nacht over.
- V300 register
- Verbannen
-

?n daarbij moet ik zeggen dat ik in een time-out gevoel zit.
Kan gebeuren bij de 10e 300 en plus minus 6 of 7 jaar deze jongens rijden.
- V300 register
- Verbannen
-
en probeer die in het gat waar je die ene niet in kreeg lukt het dan wel dan ligt het aan de schroefdraad van de bougie
hoe zagen trouwens de oude bougies eruit?
je doet je auto toch niet weg omdat je er een bougie niet in krijgt?
nooit voor hetere vuren gestaan?:woops:
groetjes ronald