Er lekt iets..
- V300 register
- Verbannen
-

en spuit het blok daarmee in.
je ziet het niet, maar je brengt wel een miniscul dun laagje bescherming tegen roest aan.
dat doen ze bij die vriend met de ro80's allemaal, en dat wil ik dus nog gaan doen zodra mijn blokje ook eens mooi schoon is.....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Erg frustrerend was, terwijl ik de moer bovenop het luchtfilterhuis weer aandraaide, dat de bout afbrak. Een gat wat voor veel valse lucht zou zorgen. Ik had geen zin en tijd meer om daarweer mee bezig te gaan, dus heb ik daar ook maar even een klodder vloeibare pakking op gesmeerd, en warempel hij is luchtdicht;)
Nieuw luchtfiler heb ik er van de week ook even ingeknikkerd, dus het ding zuigt weer lekker;)
Louvrepaneel paar keer ingesmeerd met PlastiShine, begint nu mooi zwart te worden.
Voolopig even tevreden en platzak. Eerst sparen voor de vakantie.
Wat er nog op het verlanglijstje staat, als er weer wat centjes over zijn: Sneeuwkap en de 'open' GLT velgen, dan issie af. Op het leren interieur na;) Nou ja genoeg wensen dus...
Iemand trouwens nog interesse in 14" glt/turbo velgen, zoals die onder de 440/460/480 zaten? Ik hoop ze leuk te verkopen, of te ruilen voor V300 open GLT's...
- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;22550 schreef : Erg frustrerend was, terwijl ik de moer bovenop het luchtfilterhuis weer aandraaide, dat de bout afbrak. Een gat wat voor veel valse lucht zou zorgen. Ik had geen zin en tijd meer om daarweer mee bezig te gaan, dus heb ik daar ook maar even een klodder vloeibare pakking op gesmeerd, en warempel hij is luchtdicht;)
Iemand trouwens nog interesse in 14" glt/turbo velgen, zoals die onder de 440/460/480 zaten? Ik hoop ze leuk te verkopen, of te ruilen voor V300 open GLT's...
Over die velgen: nee dankje, ik vind ze spuuglelijk, zeker onder een 340

Over dat moertje op het luchtfilterhuis: volgens mij kan dat niet zoveel kwaad, bij mij zit er een stukje van een plastic schroef in, maar dat sluit niet helemaal af volgens mij. Maar bij mijn weten heb ik daar geen last van

- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;22550 schreef : Wel, gister weer even ermee bezig geweest. Pakking weer even losgehaald, schoongemaakt en met vloeibare pakking de pakking vastgelijmd in het klepdeksel. Resultaat: De buitenkant blijft zo droog als een kurk:D
Erg frustrerend was, terwijl ik de moer bovenop het luchtfilterhuis weer aandraaide, dat de bout afbrak. Een gat wat voor veel valse lucht zou zorgen. Ik had geen zin en tijd meer om daarweer mee bezig te gaan, dus heb ik daar ook maar even een klodder vloeibare pakking op gesmeerd, en warempel hij is luchtdicht;)
Nieuw luchtfiler heb ik er van de week ook even ingeknikkerd, dus het ding zuigt weer lekker;)
Louvrepaneel paar keer ingesmeerd met PlastiShine, begint nu mooi zwart te worden.
Voolopig even tevreden en platzak. Eerst sparen voor de vakantie.
Wat er nog op het verlanglijstje staat, als er weer wat centjes over zijn: Sneeuwkap en de 'open' GLT velgen, dan issie af. Op het leren interieur na;) Nou ja genoeg wensen dus...
wat kost dat plasishine? ik moet de bumper namelijk nog een paar keer insmeren met zoiets zodat ie weer mooi donker wordt,
en d'r zit nu weeeeer een extra deukje in

en hoeveel wil je dan voor die velgen hebben? aangezien dat 480 pollux velgen zijn waar ik op zoek naar ben.
aangezien ze bij rima die 360 glt, zoals dutchie heeft, er 3 van hebben, 3 in 13inch, en 3 in 14 inch

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik weet niet zo goed wt ik ervoor wil vragen. In deze markt komen prijzen meer tot stand door wat men ervoor geeft:D
Misschien ben ik met 150 euro duur, maar met 100 goedkoop. Wat had je zelf in gedachten? Zullen we het anders voortzetten via PM?
- V300 register
- Verbannen
-

Maar met gekookte lijnolie (1.50 ofzo bij een bouwmarkt) krijg je die bumpers echt weer als nieuw! Echt een goeie tip die ik op dit forum kreeg

- V300 register
- Verbannen
-

maar gewoon zo erop, of zelf eerst moeten koken?
@zowiezo wil ik close up foto's van de velgen zien

banden zijn altijd te vervangen, maar het ligt gewoon aan de staat van de velgen. ik kan deze velgen hier ook in de buurt krijgen, alleen dan moeten ze dus gestraald worden en opnieuw gespoten/poedercoaten als dat tenminste kan, en hoeveel dat kost

maar pm is idd makkelijker
- V300 register
- Verbannen
-
Stralen en poedercoaten (+ laag blanke lak) kost 170 euro bij Gerritsen in Nijkerk. Ik was erg tevreden en ik vond het niet duur!
- V300 register
- Verbannen
-
Of natuurlijk nog even goed doorkoken;)
- V300 register
- Verbannen
-
gewoon netjes oppoetsen, en dan de doekjes per ongeluk in de zon laten liggen... scheelt opruimen