Motor sloeg af tijdens het rijden - ontsteking?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-07-2005 20:15 #638853
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Motor sloeg af tijdens het rijden - ontsteking?
Foto's van mijn renix ontstekers staan hier:
student-kmt.hku.nl/~jeroen21/foto-volvo/Ont steking/Ontsteking%20renix%20412%20A%20en%20412%20 B.jpg
Hogere kwaliteit foto's staan op:
student-kmt.hku.nl/~jeroen21/foto-volvo/Ont steking
Links boven is die 'nieuwe'Renix 412 A en de rest van de foto's zijn van mijn oude ontsteking de Renix 412 B.
Ik weet nog steeds niet of het probleem is opgelost, de zon schijnt hier :-(
student-kmt.hku.nl/~jeroen21/foto-volvo/Ont steking/Ontsteking%20renix%20412%20A%20en%20412%20 B.jpg
Hogere kwaliteit foto's staan op:
student-kmt.hku.nl/~jeroen21/foto-volvo/Ont steking
Links boven is die 'nieuwe'Renix 412 A en de rest van de foto's zijn van mijn oude ontsteking de Renix 412 B.
Ik weet nog steeds niet of het probleem is opgelost, de zon schijnt hier :-(
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-07-2005 09:31 #638854
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Motor sloeg af tijdens het rijden - ontsteking?
Woehoe! Vanmorgen ben ik in de regen naar school gereden zonder problemen!
Het was wel lichte regen, maar ik heb het probleem ook bij lichte regen gehad. Als er nog een flinke plensbui komt ga ik snel naar buiten een rondje rijden. Hopelijk blijft die het dan ook doen.
Het was wel lichte regen, maar ik heb het probleem ook bij lichte regen gehad. Als er nog een flinke plensbui komt ga ik snel naar buiten een rondje rijden. Hopelijk blijft die het dan ook doen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-07-2005 09:41 #638855
door V300 register
ik duim met je mee voor een vette hoosbui!
(NOT... de buren gaan vandaag trouwen :-))
(NOT... de buren gaan vandaag trouwen :-))
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-07-2005 09:47 #638856
door V300 register
haha, gelukkig zit je hier wel een stuk vandaan, zodat een hoosbui hier niet direct hoeft te betekenen dat de bruiloft van je buren in het water valt.
Laten we maar duimen voor een lokale hoosbui in Hilversum, das beter.
Laten we maar duimen voor een lokale hoosbui in Hilversum, das beter.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-07-2005 11:15 #638857
door V300 register
Nou, het regent hier behoorlijk en ik ben net terug van een kwartier door de regen rijden.
Ik ben flink door de plassen gereden, heb scherpe bochten genomen en ik heb zelfs ook nog de motorkap open gehad.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar......
HIJ BLEEF GEWOON RIJDEN!!!!!!!
Ik houd nog wel een slag om de arm maar ik heb een goed gevoel :-)
Ik ben flink door de plassen gereden, heb scherpe bochten genomen en ik heb zelfs ook nog de motorkap open gehad.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar......
HIJ BLEEF GEWOON RIJDEN!!!!!!!
Ik houd nog wel een slag om de arm maar ik heb een goed gevoel :-)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-07-2005 11:28 #638858
door V300 register
nou, gelukkig maar! das een aardige overwinning zo te horen :-)
lekker rijden nu weer dan... ga je het onderhoud ook zelf doen?
lekker rijden nu weer dan... ga je het onderhoud ook zelf doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-07-2005 19:39 #638859
door V300 register
Het is de bedoeling om het meeste onderhoud zelf gaan doen idd. De wat grotere zaken wil ik graag op de sleuteldagen gaan doen.
Ik moet wel zeggen dat ik nu al een waslijst heb van dingen die moeten gebeuren, ik vrees dat ik er een nieuwe geldvretende hobbie bij heb ;-)
Ik zou ook graag de auto wat mooier maken, maar eerst wil ik even afwachten of de auto de moeite waard is om flink op te knappen, ik kom namelijk steeds meer "plekjes" en kwaaltjes tegen.
Ik vind het wel echt super dat ik de ontsteker zelf vervangen heb, dat geeft een voldaan gevoel. Ik had nooit gedacht dat ik zo snel al zelf aan de auto zou sleutelen.
Ik moet wel zeggen dat ik nu al een waslijst heb van dingen die moeten gebeuren, ik vrees dat ik er een nieuwe geldvretende hobbie bij heb ;-)
Ik zou ook graag de auto wat mooier maken, maar eerst wil ik even afwachten of de auto de moeite waard is om flink op te knappen, ik kom namelijk steeds meer "plekjes" en kwaaltjes tegen.
Ik vind het wel echt super dat ik de ontsteker zelf vervangen heb, dat geeft een voldaan gevoel. Ik had nooit gedacht dat ik zo snel al zelf aan de auto zou sleutelen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-07-2005 21:56 #638860
door V300 register
Drie weken later durf ik het met zekerheid te zeggen, mijn auto rijdt in de regen. Ik heb vandaag een hoosbui overleefd in de auto.
Heerlijk!
Ik heb ondertussen al bijna 3000km met de auto gereden en ik ben er erg blij mee.
Ik heb net een verlichtings probleempje opgelost, verder heb ik een 440 GLT gasdemper op mijn achterklep gezet en nu blijft die ook weer openstaan.
Heerlijk!
Ik heb ondertussen al bijna 3000km met de auto gereden en ik ben er erg blij mee.
Ik heb net een verlichtings probleempje opgelost, verder heb ik een 440 GLT gasdemper op mijn achterklep gezet en nu blijft die ook weer openstaan.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-07-2005 22:24 #638861
door V300 register
Mooi, dan kunnen we nu terecht gefeliciteerd! zeggen!
Moderators: Mark Smeets