Nog een radio inbouwen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- 

dankzij de ducktape wel ja, weghalen die zooi:yesyes:Vermilion;118599 schreef : Is dit dan een overbodige kabel, of kan ik heb op die plek nu makkelijk overzetten op een geschakelde aansluiting?
je kunt in principe eenvoudig een extra aansluiting maken in de stekker van je contactslot door de connector compleet te vernieuwen en met een extra draad in de connector erbij knopen. je moet in die stekker de wit/groene 1,5? draad hebben; er was er nog een 1,5? die ook 15+ krijgt maar daarvan ben ik de draadkleur vergeten:+

ik zou die beun de haas massa ook gewoon weghalen en een normale bruine draad pakken die al in je originele bundel zit; bij het bundeltje waar die draad geductaped was kun je ook een massa "aftappen" voor de radio.
zolang jij wel netjes iso gecertificeerde gereedschappen en connectors gebruikt krijg je het er zeker weten netjes in
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- 

AvdAkker;118602 schreef : dankzij de ducktape wel ja, weghalen die zooi:yesyes:
je kunt in principe eenvoudig een extra aansluiting maken in de stekker van je contactslot door de connector compleet te vernieuwen en met een extra draad in de connector erbij knopen. je moet in die stekker de wit/groene 1,5? draad hebben; er was er nog een 1,5? die ook 15+ krijgt maar daarvan ben ik de draadkleur vergeten:+
Ik heb net geprobeerd de kap onder het contact weg te halen zodat ik bij het contact kan, maar die krijg ik er niet af omdat de choke in de weg zit. Moet ik dan deze eruit slopen, en zo ja hoe? Of is er een makkelijkere manier om die geschakelde + te krijgen
- V300 register
- Verbannen
- 

choke uittrekken, stangetje met een combinatie of waterpomptang vasthouden, en de chokeknop linksom losdraaien. nu kun je de kap om het contactslot zo weghalen.
- V300 register
- Verbannen
- 

Ik ga meteen weer aan de slag
 Ik ga meteen weer aan de slag    Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- 

volgens mij raakte de draden elkaar in het kroontje, de draad helemaal gesmolten, auto wit van binnen.. :cry2:
 volgens mij raakte de draden elkaar in het kroontje, de draad helemaal gesmolten, auto wit van binnen.. :cry2:Nu dus maar draad er weer uitgehaald, gelukkig doet alles het verder nog. Volgende week ga ik maar een nieuwe goede draad halen en opnieuw aansluiten zonder kroon ertussen. :crazy1:Maar het gaat me allemaal lukken ooit :yesyes:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- 

(zegt de kroonsteenmeester himself
 )
)
- V300 register
- Verbannen
- 

Als de iso verloop-kabel binnen is ga ik lekker aan het solderen, dat steentje was ook meer als tijdelijke oplossing bedoeld :crazy1:
- V300 register
- Verbannen
- 

Je moet alleen wel goed uitkijken welke draadjes je bij elkaar in een kroonsteen steekt
 Bij voorkeur eigenlijk helemaal niet; elk draadje zijn eigen steentje. Nog beter is elk draadje op het eind dubbelvouwen en met wat isolatietape omwikkelen.
 Bij voorkeur eigenlijk helemaal niet; elk draadje zijn eigen steentje. Nog beter is elk draadje op het eind dubbelvouwen en met wat isolatietape omwikkelen.    Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- 

- V300 register
- Verbannen
- 

Hoe krijg ik het deurframe eraf? De schroefjes kan ik nog wel vinden, maar hoe moet de handgreep los? Daar kan ik geen schroeven vinden, en ik wil hem niet eruit breken ofzo
 Hoe krijg ik het deurframe eraf? De schroefjes kan ik nog wel vinden, maar hoe moet de handgreep los? Daar kan ik geen schroeven vinden, en ik wil hem niet eruit breken ofzo    Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.