Nog een radio inbouwen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- 

Leuk trouwens, weer een forummer dichtbij.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- 

Ik laat hem er ook alleen om die reden inzitten
- V300 register
- Verbannen
- 

Ondertussen maar eens een ISO kabel besteld, bij de Volvo dealer lachte ze me uitofzo, ze hadden hem niet meer omdat hij te oud was :+
Ik ben er ook achter dat de audiokabels die er al liggen in de achterbak uitkomen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- 

In Doetinchem werkt een man, Fred, die het prachtig vindt om voor die oude wagentjes zaken uit te zoeken/te vinden/te bestellen e.d.
Heeft er zelf ook een paar gehad.
W.b.t. die roest; als je er nu wat aan doet kost het minder tijd en geld dan als je 't volgend jaar pas doet.
En als 'ie uit 1983 is, is 'ie het waard!
- V300 register
- Verbannen
- 

volvofiel;118437 schreef : Ben je bij Harrie Arendsen geweest?
In Doetinchem werkt een man, Fred, die het prachtig vindt om voor die oude wagentjes zaken uit te zoeken/te vinden/te bestellen e.d.
Heeft er zelf ook een paar gehad.
W.b.t. die roest; als je er nu wat aan doet kost het minder tijd en geld dan als je 't volgend jaar pas doet.
En als 'ie uit 1983 is, is 'ie het waard!
Ik wil er eerst zelf wat dingetjes aan doen (radio etc. inbouwen, onderweg verveel ik me anders
 ) Weet je toevallig waar die Fred werkt dan? Zo iemand zou wel handig zijn ja:)
 ) Weet je toevallig waar die Fred werkt dan? Zo iemand zou wel handig zijn ja:)    Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- 

Tel. nr. 0314-334451 en dan even vragen naar Fred.
- V300 register
- Verbannen
- 

volvofiel;118472 schreef : Ja, bij Harrie Arendsen Doetinchem
Tel. nr. 0314-334451 en dan even vragen naar Fred.
Ah dat is een bedrijf, die had ik even niet door

Bedankt in ieder geval

- V300 register
- Verbannen
- 

Zo heb ik het laatst gedaan, ook meteen 12v van de lampen voor het display van de radio wat dan dimt als je de lampen aan doet.
Dat hele volvo blokje is alleen maar een extra koppeling die niet nodig is als er toch niks meer zit.
- V300 register
- Verbannen
- 

danielk;118543 schreef : Waarom volvo iso stekker? Ding is er toch niet meer, dus overbodig. Koop een iso stekker met losse draden. Pak een soldeerbout, tin met harskern en een meter krimpkous. Soldeer de corresponderede draden in elkaar en krimpkous dr overheen. En je auto is voorzien van een iso aansluiting, waar vanaf nu iedere radio aan aangesloten kan worden.
Zo heb ik het laatst gedaan, ook meteen 12v van de lampen voor het display van de radio wat dan dimt als je de lampen aan doet.
Dat hele volvo blokje is alleen maar een extra koppeling die niet nodig is als er toch niks meer zit.
Dat was ook mijn idee ja, van die kabel de volvo blokjes afhalen en dan aan elkaar solderen. Dimmende radio vind ik niet echt nodig, de 15+ na contact moet er nog wel bij in. Weet iemand toevallig op welk bestaand draadje deze moet? Of suggereert deze vraag al dat ik het beter door iemand kan laten doen :+
- V300 register
- Verbannen
- 

Rechts uit die duct tape komt de witte :S
En iets groter:
Is dit dan een overbodige kabel, of kan ik heb op die plek nu makkelijk overzetten op een geschakelde aansluiting?