Interval voor ruitenwisser
- V300 register
- Verbannen
- 

Da's dan ook het gepaste moment om te zorgen dat er een interval op de ruitenwisser zit, neen?
Vraag : da's toch ook een relais dat ergens achter de klokkenwinkel moet komen ? Kan ik een exemplaar uit een '89 340 gebruiken (donor staat hier nog) en hoe ziet dat blokje er juist uit (welk code staat erop / ...)?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- 

even de bedrading vanaf de schakelaar volgen!
- V300 register
- Verbannen
- 

De wisserhandle die er nu inzit, heeft anders wel een 'stand omhoog', maar dan gebeurt er natuurlijk niets ...moet je denk ik ook de wisserhandle mee overzetten?
Dus ik denk dat de schakelaar hetzelfde is.
- V300 register
- Verbannen
- 

- V300 register
- Verbannen
- 

Dan zouden die handles wel duur geweest zijn, h?ik dacht dat die handle ook anders was

- V300 register
- Verbannen
- 

Het interval-relais van de ruitenwisser van een laatste serie 340 draagt de merknaam 'Uher', waar de andere relais die je onder het dashboard kan vinden alle 'Wehrle' gemerkt zijn.
Jammer genoeg was er in de '84 Winner onder het dash geen 'lege' stekker te vinden waar het relais ingeplugd kon worden. Dus geen 'plug & play'.
Wordt dus weer wat knutselen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- 

- V300 register
- Verbannen
- 

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- 

- V300 register
- Verbannen
- 

punkazz;70335 schreef : De intervalstand van m'n belg-343tje deed het vandaag opeens niet meer, de rest wel, dat ligt aan 't relais toch? Waar zit die en heeft nog iemand toevallig nog zo'n ding liggen? Als je al een intervalstand had is het een kwestie van plug & play neem ik aan.
Had ik ook en er een reserve exemplaar opgezet en toen was alles weer ok?.
Maar omdat ik meestal nieuwsgierig ben de interval opengemaakt en bleek dat de soldeerpuntjes los waren gegaan, bij tacho's heb je dat ook en intervallen bleek dus ook het zelfde. De puntjes allemaal weer gesoldeerd en weer helemaal toppie.
Mogelijk dat ik deze inbouw in mijn 66 ook heb ik nog zo'n hella universeel ding liggen want is wel errug makkelijk zo'n interval.