mag ik me even voorstellen..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-11-2011 23:37 #891897
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mag ik me even voorstellen..
rond de 2200/2300 maybe more
AvdA al pm gestuurd, moet ik wss een autoambulance huren
AvdA al pm gestuurd, moet ik wss een autoambulance huren
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-11-2011 23:38 #891898
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mag ik me even voorstellen..
waarschijnlijk is het "gewoon" punt 6 van de tacho stekker die geen massa meer heeft, dus bergrem modus, dus achterlijk hoge toeren.
elektrisch probleem dus. oplossen door doorlussen of vervangen van onderdelen.
EDIT en oja, als je er een eind mee wilt rijden tbv laten fixen, even de stroomdraadjes van de EMVK trekken. 1 draadje los aan beide kanten is genoeg
elektrisch probleem dus. oplossen door doorlussen of vervangen van onderdelen.
EDIT en oja, als je er een eind mee wilt rijden tbv laten fixen, even de stroomdraadjes van de EMVK trekken. 1 draadje los aan beide kanten is genoeg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-11-2011 23:39 #891899
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mag ik me even voorstellen..
Pakt hij wel goed op bij wegrijden, dus iets boven het stationair toerental? Zo nee, komt de knop op de pook wel goed omhoog als ie in de D staat? Zomaar een losse flodder afgeschoten 
edit:

edit:
Niet heel vreselijk gek dus. Je kunt dus makkelijk ergens naartoe rijden, dat is geen probleem. Ook al rij je 5000 toeren.... (dat is iets meer dan 130 km/u bij een normale CVT)Rubem;188482 schreef : rond de 2200/2300 maybe more
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-11-2011 23:43 #891901
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mag ik me even voorstellen..
ja ook gewoon goed en hij valt ook gewoon goed in elke versnelling alleen ''schakelt ie in zijn D stand niet door''
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-11-2011 23:47 #891902
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mag ik me even voorstellen..
Echt schakelen doet ie ook niet he. De toeren blijven altijd iets stijgen. Er zit een dood punt rond de 50 en rond de 80, daarna is het 'sky-rocketen'.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-11-2011 23:54 #891903
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mag ik me even voorstellen..
interresant dat je die dode punten vermeld die vielen mij ook al op, maar al met al best een vlot karretje, toen ie het nog deed hem ik 'm ??n keer goed ingetrapt toen ik net rolde en hij schoot weg..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-11-2011 00:08 #891904
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mag ik me even voorstellen..
Je blijft zeggen "toen ie het nog deed". Ik krijg steeds meer het idee dat ik dat letterlijk moet nemen? Je zegt ook "nieuwe accu halen", vandaar dat ik het vraag.
Ik heb zo'n idee dat het allemaal reuze meevalt. Je moet gewoon erg wennen aan het variorijden. Uiteraard zal er ergens iets niet helemaal goed zitten, maar zolang je fatsoenlijk van je plaats komt en je de tip van Wouter opvolgt, zal je niet in de belachelijk hoge toeren gaan.
Ik heb zo'n idee dat het allemaal reuze meevalt. Je moet gewoon erg wennen aan het variorijden. Uiteraard zal er ergens iets niet helemaal goed zitten, maar zolang je fatsoenlijk van je plaats komt en je de tip van Wouter opvolgt, zal je niet in de belachelijk hoge toeren gaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-11-2011 00:19 #891905
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mag ik me even voorstellen..
Accu is niet de beste meer, hij start prima maar als hij twee dagen stil staat start ie niet meer en het word kouder de komende tijd, met ''toen ie het nog deed'' bedoel ik voor de duidelijkheid voordat hij problemen gaf, ik denk ook wel dat het meevalt maar je moet wel weten waar je moet zoeken, ik ben net gescheiden, woon bij me ouders en ik had mijn auto liever bij me in de straat gehad, en ik wil er nog zoveel aan doen wat ook wel gaat lukken maar een paar dingen wil ik voor de echte koude en natte dagen en nachten gedaan hebben zoals een goede schoonmaakbeurt, poetsbeurt en de blanke ML behandeling.
Bedankt voor de tips allemaal!
Mvg Rubem
Bedankt voor de tips allemaal!
Mvg Rubem
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-11-2011 00:26 #891906
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mag ik me even voorstellen..
Rustig aan zou ik zeggen. Je kunt niet alles tegelijk doen. De zaken die je noemt zijn wel goed om te doen! Deze auto verdient dat zeker.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-11-2011 13:44 #892091
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic mag ik me even voorstellen..
zo vanmorgen naar de auto van Rubem gekeken, er bleek direct op contact 12V op de kickdownspoel te staan.
remdrukschakelaar doorgelust; geen resultaat. geel/groene draad van de kickdownschakelaar aan massa gehangen en de 12V ging van de spoel af. kickdownschakelaar overleden dus!
draad proffesioneel naar een massa geknoopt met een nieuw tussendraadje en toen maar met de motor aan gekeken of hij opschakelde; nada.
EMVK en Tacho gedemonteerd, eerst EMVK opengeschroefd en de diode losgesoldeerd om door te meten; allemaal OK dus mocht weer in elkaar. toen het tacho en kwam een geplofte eindtransistor tegen:
ik heb ergens een doosje met 20 van die dingen, maar die kon ik uiteraard net niet vinden. even een ander tachorelais erin gezet zodat ik deze kan repareren en voila; schakelen zoals het hoort:)
remdrukschakelaar doorgelust; geen resultaat. geel/groene draad van de kickdownschakelaar aan massa gehangen en de 12V ging van de spoel af. kickdownschakelaar overleden dus!
draad proffesioneel naar een massa geknoopt met een nieuw tussendraadje en toen maar met de motor aan gekeken of hij opschakelde; nada.
EMVK en Tacho gedemonteerd, eerst EMVK opengeschroefd en de diode losgesoldeerd om door te meten; allemaal OK dus mocht weer in elkaar. toen het tacho en kwam een geplofte eindtransistor tegen:
ik heb ergens een doosje met 20 van die dingen, maar die kon ik uiteraard net niet vinden. even een ander tachorelais erin gezet zodat ik deze kan repareren en voila; schakelen zoals het hoort:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets