mag ik me even voorstellen..
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2011 19:28 #891206
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic mag ik me even voorstellen..
ja het zou me niets verbazen dat er nog meer gehannest is als je die totaal overbodige relais schakeling al zag. toch is de CVT bijzonder eenvoudig (zelf) te controleren, ik zou eerst wachten tot alles goed werkt voordat je de CVT al afschrijft en er een handbak onder prakt.
heb je hier al gekeken? doe o.a. de blaastest eens (stukje controle vacuumsysteem).
volvo300club.nl/berichten.php?content=Va...agnose&menu=techniek
staat er bij aansluiting B constant 12V op de spoel?
als je bij spoel B de geel/groene draad loshaalt en vervolgens slang B lostrekt terwijl de motor loopt, hoor je dan een vacuumlekkage?
heb je hier al gekeken? doe o.a. de blaastest eens (stukje controle vacuumsysteem).
volvo300club.nl/berichten.php?content=Va...agnose&menu=techniek
staat er bij aansluiting B constant 12V op de spoel?
als je bij spoel B de geel/groene draad loshaalt en vervolgens slang B lostrekt terwijl de motor loopt, hoor je dan een vacuumlekkage?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-11-2011 19:33 #891207
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mag ik me even voorstellen..
Ik wacht even op het standaard plaatje dat Niels altijd post in dit soort topics....
Verder sluit ik me voor 100% aan bij Anjo + een goedwerkende vario gaat je zeer veel plezier opleveren. Geef het een kans!
Verder sluit ik me voor 100% aan bij Anjo + een goedwerkende vario gaat je zeer veel plezier opleveren. Geef het een kans!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-11-2011 20:44 #891216
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mag ik me even voorstellen..
De 340 staat wel bij Schoone om de hoek Anjo maar ze doen er niets mee omdat ze geen offerte kunnen geven en niet weten en/of kunnen beloven wanneer ze de storing vinden, het zou zoals vanmiddag besproken is een uur kunnen duren maar ook twee dagen dus ik heb 'm alleen om de hoek neergezet omdat ik moet besluiten hoe verder te gaan..
Heb wel mooi nog even 134.99 afgetikt en weet nu nog niet alles maargoed..
Bedoel je de ''god kills a kitten everytime etc.'' plaatje hahaha
Heb wel mooi nog even 134.99 afgetikt en weet nu nog niet alles maargoed..
Bedoel je de ''god kills a kitten everytime etc.'' plaatje hahaha
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-11-2011 21:53 #891225
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mag ik me even voorstellen..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-11-2011 22:40 #891229
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mag ik me even voorstellen..
De auto naar A.v.d.A. te B. brengen, met de trein terug, weekje later
met de trein naar B. en met de 340 terug naar H. rijden.
Benzine, treinkaartjes, onderdelen en vergoeding aan A.v.d.A. vele malen
goedkoper dan de auto met "carte blanche" aan een onbekende garage geven.
met de trein naar B. en met de 340 terug naar H. rijden.
Benzine, treinkaartjes, onderdelen en vergoeding aan A.v.d.A. vele malen
goedkoper dan de auto met "carte blanche" aan een onbekende garage geven.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 111
08-11-2011 23:12 #891236
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic mag ik me even voorstellen..
Mooi geschreven Fran?ois, het is vast niet een heel groot probleem met de cvt en bij Anjo weet je zeker dat hij in goede handen is!
Mijn 340 werd ook door de toenmalige eigenaar bijna niet aan me verkocht omdat er wat was met de cvt, daar heb ik me toen gelukkig niet door laten ontmoedigen.
Mijn 340 werd ook door de toenmalige eigenaar bijna niet aan me verkocht omdat er wat was met de cvt, daar heb ik me toen gelukkig niet door laten ontmoedigen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-11-2011 23:13 #891237
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mag ik me even voorstellen..
meeste vario problemen (zeker die in de aansturing) zijn in 1 sleutelsessie wel op te lossen, dus dan hoef je niet eens de trein optie te kiezen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-11-2011 23:17 #891238
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mag ik me even voorstellen..
Anjo?
Met betrekking tot wat Fran?ois schrijft: I'm in..
Bel je me even, u heeft pm.
Met betrekking tot wat Fran?ois schrijft: I'm in..
Bel je me even, u heeft pm.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-11-2011 18:16 #891526
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mag ik me even voorstellen..
Nieuws nieuws nieuws...
Vandaag is het ??n en ander doorgemeten aan de Volvo, hier heb ik samen met een maat van me de volgende zaken gecontroleerd:
-Remdrukschakelaar werking
-Kickdownschakelaar werking
-Bergremschakelaar werking
De opschakelkant die vacuum geregeld is door de EMVK, dikke connector aan vacuumslang A zijde die werkt niet en reageert niet op een stroomsignaal als die word gegeven vanaf de accu, de vacuumtest die wordt uitgelegd op het forum is ook uitgevoerd en was prima verlopen dus de hardware onderin is goed al vraag ik me wel af hoe schoon en fris het er nog uitziet, ik wil dan ook binnenkort even het CVT gebeuren onderaan de auto even bekijken hoe het er bij staat wat betreft uitdroging vettigheid/zweten etc.
mvg Rubem
Vandaag is het ??n en ander doorgemeten aan de Volvo, hier heb ik samen met een maat van me de volgende zaken gecontroleerd:
-Remdrukschakelaar werking
-Kickdownschakelaar werking
-Bergremschakelaar werking
De opschakelkant die vacuum geregeld is door de EMVK, dikke connector aan vacuumslang A zijde die werkt niet en reageert niet op een stroomsignaal als die word gegeven vanaf de accu, de vacuumtest die wordt uitgelegd op het forum is ook uitgevoerd en was prima verlopen dus de hardware onderin is goed al vraag ik me wel af hoe schoon en fris het er nog uitziet, ik wil dan ook binnenkort even het CVT gebeuren onderaan de auto even bekijken hoe het er bij staat wat betreft uitdroging vettigheid/zweten etc.
mvg Rubem
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-11-2011 18:35 #891529
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mag ik me even voorstellen..
Spoel van de emvk dus kaduuk. Probeer een ander exemplaar te scoren en bestel meteen een revisiesetje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets