Type-aanduiding discussies
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik ook, ik was van plan om vroeg naar bed te gaan, maar dit topic is "the sole reason" dat ik hier nog zit...Wouter76;101658 schreef : Auwauwauw......hehe, adem in......adem uit, mensen alsjeblieft hou op, ik zit hier buikkrampen te krijgen van het lachen.......:lol:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Nee, dat noemen we gewoon Volvo C30...v0lv0freak;101662 schreef : dan hebben jullie dus een MK123
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ik ook, ik was van plan om vroeg naar bed te gaan, maar dit topic is "the sole reason" dat ik hier nog zit...
En morgen met je ogen nog half dicht op het werk, goh Jeroen.........laat gisteren?.........Ja lang verhaal.......en ondertussen ben je al weer toe aan koffiekop Mk12......
- Mark Smeets
- Moderator
-
Wouter76;101672 schreef : En morgen met je ogen nog half dicht op het werk, goh Jeroen.........laat gisteren?.........Ja lang verhaal.......en ondertussen ben je al weer toe aan koffiekop Mk12......
Neee! bij de MK1 geldt:
koffiekop MK1 service pack 2.3249 :y:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
zo iets ja...Wouter76;101672 schreef : En morgen met je ogen nog half dicht op het werk, goh Jeroen.........laat gisteren?.........Ja lang verhaal.......en ondertussen ben je al weer toe aan koffiekop Mk12......
Gelukkig hang ik morgen lekker in Rotterdam in de zon in een bakke voor een gevel om te testen of hij waterdicht is. Lekker verkwikkend met water spelen dus!
- Mark Smeets
- Moderator
-
again: brokking MK1 service gebak 2
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
kan je dat rotterdamse mk010 water vervuilen..Bodejodel;101679 schreef : zo iets ja...
Gelukkig hang ik morgen lekker in Rotterdam in de zon in een bakke voor een gevel om te testen of hij waterdicht is. Lekker verkwikkend met water spelen dus!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik ga nu in iedergeval een poging wagen!Kevin;101682 schreef : Kan ik wel met een gerust hart naar bed zo? Zonder zwetend wakker te schrikken over de vraag of ik een MK3.1764 of MK3.1258 en MK2.6 heb?