Volvo 460T tegen een Feroza?!?!
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Nouwja ik vind ze beter dan de standaard wielen die Volvo leverd voor de 200-serie.. veel te smal en klein allemaal.. En lelijk ook nog eens :crazy1:Bodejodel;79802 schreef : Beter wel, super zou ik niet zeggen..
Edit: Ik moet binnenkort voor de andere auto's toch maar eens een topic beginnen in de off-topic showroom:p
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Het is een Italiaan, een 2.0 i.p.v. een 2.1 leverde daar een aanzienlijk belastingvoordeel op. Dat woog wel op tegen die 100 cc extra.Volvo 740TIC;79808 schreef : B20? (geen B21 oid?)
Draco's zijn qua design best wel smakelijke velgen, maar wel te klein inderdaad.v0lv0freak;79814 schreef : Nouwja ik vind ze beter dan de standaard wielen die Volvo leverd voor de 200-serie..
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;79787 schreef : Er zat waarscijnlijk airco in, maar die werkt niet meer?
Mooie bak hoor!
Zo te zien kan hij wel even langs Stefan voor een poetsbeurt!
Wanneer komt er een turboblok in? Met de zee van ruimte onder die motorkap kun je er in lepelen wat je wilt!
Voorlopig heb ik nog een ander project af te maken
v0lv0freak;79789 schreef : Mooi bak! Maar goed dat het toch een Volvo is geworden
Alleen jammer van die stalen velgen... en natuurlijk even goed poetsen, dan heb je een sprakke bak die nog jaren meekan :yesyes:
*hint hint: de velgen die Jeroen onder zijn 740 had, passen ook op de 200-serie: 205, 16 inch :worship:*
De huidige velgen zien er nog best aardig uit hoor. Mogen alleen wel 'n kleurtje gebruiken oid......
Bodejodel;79794 schreef : Alleen ziet dat er ?cht niet uit... Die velgen zijn veel te massief en modern voor zo'n klassieke 244.
Polarissen of Galaxies staan nog wel aardig onder een 200.
idd, mee eens
Doeke Dobma;79815 schreef : Dat is zowaar een heeele mooie auto! Mijn vader zit nu mijn toetsenbord onder te kwijlen....:snif:
Kijk uit voor kortsluiting!
Bodejodel;79816 schreef : Het is een Italiaan, een 2.0 i.p.v. een 2.1 leverde daar een aanzienlijk belastingvoordeel op. Dat woog wel op tegen die 100 cc extra.
Draco's zijn qua design best wel smakelijke velgen, maar wel te klein inderdaad.
Helemaal gelijk Jeroen!
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;79816 schreef : Het is een Italiaan, een 2.0 i.p.v. een 2.1 leverde daar een aanzienlijk belastingvoordeel op. Dat woog wel op tegen die 100 cc extra.
Draco's zijn qua design best wel smakelijke velgen, maar wel te klein inderdaad.
Dat begrijp ik. Ik vind het vreemd dat er zo laat nog een B20 in een 244 zit. Normaal heeft een B20 (E) ook meer vermogen volgens mij...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat zou kunnen, in de 20's en B2X motoren heb ik me nooit verdiept.Volvo 740TIC;79833 schreef : Dat begrijp ik. Ik vind het vreemd dat er zo laat nog een B20 in een 244 zit. Normaal heeft een B20 (E) ook meer vermogen volgens mij...
Mijn "kennis" begint het bij de 3-cijferige aanduidingen...
- V300 register
- Verbannen
-
Mooie bak buis! Ik heb er ook lang over gedacht, maar teveel roestige gezien door de jaren heen...
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;79835 schreef : Dat zou kunnen, in de 20's en B2X motoren heb ik me nooit verdiept.
Mijn "kennis" begint het bij de 3-cijferige aanduidingen...
B16/18/20 is amazon en 100 serie (schijnt ook nog een uberzeldzame b17 te bestaan). In de (echt)vroege 200 serie zit ook een B20.
B19/B21/23 is in principe de voorloper van de B2**. Veel gelijk en uitwisselbaar met de B2** motoren. B19/21/23 hebben allemaal een erg sterk onderblok (sterk maar zwaar drijfwerk). Ook in leuke uitvoeringen te krijgen als de B19ET/B23ET/B23FT met gesmede zuigers en krukas.