Wii / computerspelletjesnostalgie
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Een van mijn favoriete reesgeems ooit is Need for Speed II, en als je er zo bij stilstaat dan mis je toch een hoop vergeleken met nu. De showcases van alle auto's bijvoorbeeld, met ECHTE FILMPJES in plaats van die gerenderde meuk en de fantastische intro met de Lamborghini Cal? en Jaguar XJ 220, gewoon 'live' gefilmd in Itali?. Maar het allermooiste vond ik toch die dijk van een soundtrack. Ik denk dat maar weinig racegames die ooit hebben overtroffen.
De gaafste van allemaal (and there's more where that came from)
[youtube]9RTO4qPEm64[/youtube]
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Jah! Dat was lekker rauw racen!antiekeradio;126752 schreef : RAC Rally championship.. "hard right!!" En hoekige wagens, maar wel redelijk goede handling eigenschappen van de auto's etc (duidelijk verschil door wijzigen rembalans, stijfheid etc)

Momenteel ben ik (als ik tijd heb) ondergedompeld in het Star Wars universum met Knight Of The Old Republic (1 en 2). Geweldige games uit 2002 en 2003, maar op de een of andere manier heb ik ze destijds helemaal over het hoofd gezien... :crazy1:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;126759 schreef : Jah! Dat was lekker rauw racen!
Momenteel ben ik (als ik tijd heb) ondergedompeld in het Star Wars universum met Knight Of The Old Republic (1 en 2). Geweldige games uit 2002 en 2003, maar op de een of andere manier heb ik ze destijds helemaal over het hoofd gezien... :crazy1:
HELD!
Deel2 is toch een stuk minder dan 1, en nog beter nieuws voor je, binnenkort komt de mmorpg Star Wars: The Old Republic uit, vele malen epischer dan Kotor, en multiplay ook nog. Nog een leuke tip misschien, voor deel1 zijn heel veel mods te vinden voor uitrustingen en moeilijkheidsgraad, bv dat je de outfit van Revan hebt ofzo :groovy:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-