Wii / computerspelletjesnostalgie
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;173991 schreef : Consoles heb ik vaak geprobeerd, maar nooit leuk gevonden. Die besturing blijft bagger... Muis + toetsenbord is het voor mij...
+1! PC speelt veel makkelijker en preciezer. Bovendien zijn de graphics veel beter.
- V300 register
- Verbannen
-
Qua controls, speel eens een adventure als Prince of Persia of Assassins Creed, zulke free-roams gaan naar mijn mening veel lekkerder met een controller. Voor shooters is pc inderdaad beter door de precisie

- V300 register
- Verbannen
-
Assassin's Creed vond ik trouwens prima te spelen op mijn laptoppie (toch al weer 1,5 jaar oud).
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Maar ben het eens dat een aantal shooter of een spel als Command en Conquer of iets van die trant veel fijner speelt op PC dan op een console.
Maar sommige spellen, zoals iets als Mario en dat soort spellen speel ik persoonlijk veel liever op een console. Een groot pluspunt van de console vind ik gewoon het schijfje er in doen en gaan. Geen gezeur met installeren of bijvoorbeeld te weinig harde schijf ruimte.
Dus ik gebruik gewoon beide

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
wat ik wel steevast op de pc blijf doen zijn oldskool strategy games enzo, dat is zonder muis/toetsenbord zowieso bijna niet te doen:+
mja gamen, de laatste keer dat de PS3 en/of PS2 bij mij aanstonden is ook alweer minstens een half jaar geleden?!