Wii / computerspelletjesnostalgie
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Wel heb ik onlangs bij een vriend op de PS3 Resistance 2 gespeeld. Ben normaal helemaal niet van de shooters, maar verbluffend mooi beeld!
Goed ik ga gauw weer met Smic spelen, vandaag een nieuw modem van Ziggo gehad, nu hard bezig met de Volvoice

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;179771 schreef : Iemand al een poging gewaagd? :+
Ik ben bang dat het een Runescape/Farmville achtig iets voor me wordt: grinden terwijl ik eigenlijk andere dingen zou moeten doen
- V300 register
- Verbannen
-
om gek van te worden...oja en plop doet ook mee geloof ik:+.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik kan me aardig inhouden, maar dat is een zeer re?el risico ja...Vermilion;179775 schreef : Ik ben bang dat het een Runescape/Farmville achtig iets voor me wordt: grinden terwijl ik eigenlijk andere dingen zou moeten doen

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;174023 schreef : Ben ik nu de enige die geen spellen meer speelt? Het laatste spel dat ik gespeeld heb is GTA van 2 jaar terug. Nadat mijn HD toen 2 keer kapot was heb ik het opgegeven en nooit meer een spel gespeeld
Hier hetzelfde. GTA San Andreas heb ik voor het laatst serieus gespeeld, daarna GTA4 gekocht op de releasedag en die liep niet op mijn ouwe laptop dus direct weer verkocht. Sinds SA dus eigenlijk niet meer gespeeld.
Maar ik heb deze week GT5 gespeeld en ik denk dat ik toch maar een PS3 ga aanschaffen. Of een 360? Moeilijk...
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-