Wii / computerspelletjesnostalgie
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;78850 schreef : transport tycoon
H?, ik heb vroeger ook zoiets gehad, alleen heette dat anders. Je kon zelf bus- en tramlijnen openen. Heette het geen "Traffic Manager" of zoiets?
H??l lang geleden heb ik ook nog Donky Kong gehad. Was van Nintendo. Destijds had je ook Super Mario.

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
[youtube]mMm-S-hLKo4[/youtube]
- V300 register
- Verbannen
-
[youtube]aTf_mD0YfqA[/youtube]
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;78843 schreef : Heeft iemand al GTA IV?
Ik heb hem woensdag gekocht, maar hij doet het niet op mijn computer. Te langzaam.
Alle instellingen op het allerlaagst, Vista thema's uitgezet en dergelijke maar nogsteeds haperen. Toen heb ik hem geruild voor Far Cry 2 in de winkel en die doet het met alles op medium/high redelijk goed :snif:
GTA4 is dus zeer slecht geprogrammeerd denk ik. Far cry ziet er een heel stuk beter uit...
- V300 register
- Verbannen
-
daar zit bij de meeste dus ook de 'bottleneck'
Het spel wat momenteel als 'zwaarste' voor je PC gezien wordt is Crysis.
Het komt er gewoon op neer dat je daar een top videokaart voor nodig hebt (liefst in dubbele opstelling via crossfire of SLI)
Met 'goed' of 'slecht' geprogrammeerd heeft dit niet zo heel veel van doen, maar het is wel jammer dat je de instellingen (vooral anti-aliasing maakt veel verschil) niet laag genoeg kunt zetten om het op de gemiddelde moderne computer te kunnen spelen.
aan de andere kant; vind ik wel dat je veel mist als je de detaillering niet tot max kunt openzetten. Anti-aliasing hoeft niet perse maar je wilt wel alle texturen etc in beeld krijgen, toch...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
maare steven, quake1/2/3/4. heb ik ook bizar veel uurtjes mee gemaakt..
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb een keer op www.tweakers.net een crysis-prepped bak zien langskomen, speciaal samengesteld om dat spel op fullres, alle graphics aan vloeiend te kunnen spelen...
triple-sli GeForce topkaarten opstelling! Ohja, en als voeding, een custombuilt systeem dat een whopping 1200W leverde. De kerncentrale die nodig was om die stroom te kunnen levern hadden ze subtiel genoeg niet op de foto gezet