fitna the movie

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-04-2008 12:20 #704229 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic fitna the movie
Opzich is er niks mis met deze discussie. Wat is er nu mis mee om je mening te laten horen? Zolang je hem maar netjes onderbouwt is er niks mis mee. Dit leid namelijk tot begrip. En begrip moet je hebben om het met elkaar eens te worden. En als we het nou eens allemaal met elkaar eens zouden worden, dan zou er al een heleboel ellende uit de wereld zijn.

Leuk zo'n optimum, jammergenoeg niet haalbaar.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-04-2008 12:48 #704231 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic fitna the movie

Ovlov 3.6L;51368 schreef : Wat is er nu mis mee om je mening te laten horen?

Er is niks mis mee, maar

Volvofiel schreef : (...) Het is een oeverloze herhaling van elkaars mening (...)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-04-2008 13:50 #704234 door V300 register
Ik snap Joost zeer zeker wel. Zo'n discussie, zeker op internet, heeft vaak niet zoveel zin. Normaalgesproken doe ik er ook niet aan mee, maar dit is ??n van de weinige fora waar ik wel wat durf te zeggen. Bij andere fora probeer ik het niet eens, omdat je dan vaak direct keihard de grond in wordt geboord, ?f het wordt niet gelezen, omdat er bijna elke minuut wel een mening wordt gepost. Daarnaast wordt op internet vaak maar wat geschreeuwd en daar kan ik niet zo goed tegen. Hier daarentegen krijg ik het idee dat iedereen wel redelijk z'n best heeft gedaan om een goed onderbouwde mening neer te zetten. Ik iig wel.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-04-2008 14:36 #704236 door V300 register
Check.

Daarbij heb ik niet het idee dat we allemaal als kippen zonder kop onze mening rondbrullen. Zowiezo gaat inmiddels de helft van de discussie niet meer over Wilde Geertje, maar over het nut van discussieren ;) Oftewel: men luistert hier wel degelijk naar elkaar, en (over het algemeen) wordt er ook onderbouwd gepost.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-04-2008 15:34 #704238 door V300 register

setsunakaede;51375 schreef : Check.

Daarbij heb ik niet het idee dat we allemaal als kippen zonder kop onze mening rondbrullen. Zowiezo gaat inmiddels de helft van de discussie niet meer over Wilde Geertje, maar over het nut van discussieren ;) Oftewel: men luistert hier wel degelijk naar elkaar, en (over het algemeen) wordt er ook onderbouwd gepost.

Meteen 't grootste pluspunt van dit forum!!!
Ik ken geen vergelijkbaar forum waar er zo sympathiek met elkaar wordt omgegaan als hier!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-04-2008 17:15 #704246 door 16673-dummy
Daar ben ik het ook helemaal mee eens; ik dacht dat het Modelautoforum de topper was, maar dit is veel beter! De crew van het MAF blijft af en toe in gebreke, maar de crew hier is in 99,9 % van de gevallen consequent, rechtvaardig en in het gelijk.
Ook ik ga niet zo gauw (meer) in discussie op fora (onder andere vanwege eerder genoemde) beh?lve op dit.

Maar goed, al met al heb ik fitna nog steeds niet gekeken...:humor:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-04-2008 17:16 #704247 door V300 register

Ovlov 3.6L;51377 schreef : Meteen 't grootste pluspunt van dit forum!!!
Ik ken geen vergelijkbaar forum waar er zo sympathiek met elkaar wordt omgegaan als hier!

Check! :worship:

Nog even naar Joost, het nut van discussieren is niet het proberen elkaar te overtuigen, (dat is slechts een voortvloeisel :D) maar gewoon naar elkaars argumenten luisteren en zo weer een nieuw beeld proberen te vormen. Vaak zeggen mensen dat discussieren zo nutteloos is omdat er geen oplossing komt, maar in feite valt dat best wel mee. Bovendien is het gewoon leuk! :D Z??ker op dit forum! :worship:

Whahaha, hoorde op het nieuws dat er in een of ander moslimland (Indonesi??) Nederlandse producten geboycot 'kunnen' worden; ze zijn nog steeds te koop, maar met posters en rode stickers worden mensen opgeroepen om ze niet te kopen... Ho? triest!! :lol:

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-04-2008 17:23 #704250 door 16673-dummy
Harry, dat zeg ik nu juist, uit deze discussie komt g??n enkele vorm van voortvloeisel. Tenminste niet de 'oorspronkelijke' discussie.:D
Elkaar proberen te overtuigen is geen discussie maar een betoog inderdaad.:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-04-2008 17:34 #704252 door V300 register
Hier is uit voortgevloeid:

- Ik weet nu hoe jij erover denkt, en
- Hieruit blijkt maar weer dat mensen over stompzinnige dingen enorm kunnen zaniken :D

Maar 't is w?l gezellig! :D

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-04-2008 19:48 #704262 door 16673-dummy

Dutchie;51392 schreef : Maar 't is w?l gezellig! :D

Daarom ben ik hier ook zoveel te vinden:D:f

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC